Wie heeft er een idee? Mijn kleine meisje word volgende week 1 jaar maar ik weet echt niks te verzinnen voor haar verjaardag. De oudste is ook een meisje en we hebben dus al een hoop. Oa veeeeeeel duplo en little people, loopwagen/step, loopauto en zo'n rollator met activitybord, vormendozen, vtech ballenkermis en ballenboom, keuken, badspeeltjes, poppen badje, bedje, stoel, wagen, alle nijntje boekjes enz. Dus, kom maar op. Wie weet er wat? Ik heb ook gekeken naar dat toet toet gebeuren. Maar is dit wel leuk?
Toet toet auto's zijn vaak favoriet heb ik van horen zeggen. Wij kopen een smart trike. Zo'n fietsje waar ze tot hun 4e mee kunnen doen!
Misschien zo iets in die richting? Ik gaf dat en is erg in smaak gevallen - kinetic zand - klei djeco - verfpotjes djeco met schort - janod toren - grote kijk/zoek boeken bij susanne berner - grimms blokken/puzzels/kralen - flapjes boek op de boerderij - janod/djeco puzzels 2-3 delig - steandbal - leuke handige emmer met schep heb die van stabilo of zo vrij duur voor dat maar is echt iets voor kleune handjes. - badspeelgoed boon eitjes/boon foam dieren/boon wangnet / zo n bal die je kan vullen en dan komt soort regen uit.
Een leuke ruben barn pop of een haba pop. Vind die erg leuk. Wil haar zo'n pop gaan geven en/of een smart trike.
misschien bedenken wat je het komende jaar nog voor haar nodig hebt? alles wat je nu krijgt voor haar verjaardag hoef je zelf niet te gaan kopen natuurlijk entree kaarten voor een dagje weg ergens naar toe? foto shoot beddengoed? badpakje? persoonlijke dingen? stoeltje, kleding met naam?