hier komt hij idd ook niet aan of valt af of heel langzaam weer aan... Vreemd he dat je dan niet echt serieus word genomen omdat hij toch op de +1 zit... Die van mij zit op de -1 (altijd al) En de ene keer denk ow nu zal het wel beter gaan en dan probeer ik iets nieuws en dan hup weer terug bij af! Het stomme is dat ze mijn man gebeld hebben 1 maand na de provocatie test en die vroegen hoe het met hem ging... Mijn man heel het verhaal gedaan... Weet je wat die KA zei? Nee hij kan geen kma hebben anders had hij moeten reageren..Waarom belt ze dan?
Ja ik vind het heel vreemd dat ze niks doen omdat hij het kan hebben. Ze zeggen ook gewoon steeds 'Ja afvallen hoort niet, maar ach.. hij ziet er goed uit' Oh mijn zoontje had trouwens ook een bacterie in de darmen zitten die ook die klachten veroorzaakten. Sinds hij een ab kuur heeft gehad is hij wel weer vrolijk enzo, maar aankomen doet hij nauwelijks. Laatste keer was hij 10 gram aangekomen in een paar weken tijd. Ik leg uit dat hij zelfs extra scheppen voeding in de flessen kreeg, 2 broodjes per dag en 200 gram groente en fruit. En nog wat lekkers ertussendoor. Hij zou dus gewoon goed aan moeten komen.
Mijn man heeft net toch nutramigen2 gehaald... Nu even afwachten of het helpt.. IEmand enig idee hoelang het duurt dat we verschil moeten merken?
Dat vind ik nou zo erg... dat je niet serieus genomen wordt door de kinderarts. Volgens mij gebeurt dat echt vaak! Wij hebben een keer e.e.a. gefilmd, dan kun je het laten zien en dan gaat het vaak wel allemaal lopen. Een keer goed op je strepen staan kan ook werken.
Hallo, vandaag toch weer 3 keer overgeven.. hebben de hap gebeld maar die zeggen dat we afmoeten wachten tot we morgenvroeg onze eigen ha kunnen bellen voor een verwijzing.... ZUcht ik word er moedeloos van! @msroxy, ja goed he? Alleen nu dus maar even niet tot we meer weten
Even een update voor de gene die het willen weten... Zoontje zit nu al 6 hele dagen aan de nutramigen en al 5 dagen geeft hij niet meer over.. Dat wil toch wat zeggen?
Ja dat lijkt me wel duidelijk! Fijn dat het beter gaat! Ik heb zelf ook een allergie test gehad voor een aantal dingen, o.a. koemelk en glutenintrolerantie maar daar kwam niks uit. Maar als ik pure koemelk drink(boter en kaas gaan wel hoor) dan ga ik echt twee dagen(en nachten) of langer kapot van de buikpijn, darmpkrampen. Heb ik trouwens ook met bier. Dus volgens mij kan het heel erg goed hoor! Dan is hij echt overgevoelig(en dat kunnen ze niet meten). Ik ga volgend jaar naar de homeopaat toe om te kijken of hij mij kan helpen, volgens mij kan je in die hoek ook veel hulp vinden(aangezien ze er vanuit gaan dat koemelk voor de koe is, niet voor mensen, hebben ze vast een geschikt dieet). Ik denk dat ze je serieuzer zullen nemen dan de KA, HA etc.
@Lynn, hij had eerder al een keer heftig gereageerd toch op kv? Sommige kindjes reageren pas nadat ze grotere hoeveelheden binnen krijgen. Hoe hebben ze t opgebouwd met de provocatietest? Overgevoeligheid kan idd en soms kun je het heel langzaam opbouwen en gaat het dan wel goed. Zo reageerde D. hier met 5 maanden op een theelepeltje yoghurt wat ik at. Maar met 1 jaar langzaam opbouwen ging het wel goed. Zelf reageerde ik na 1 jaar zuivelloos ook flink op kaas e.d., maar na rustig opbouwen ging het wel goed. Het lijkt mij dat het voldoende zegt dat hij nu niet meer spuugt. Hopelijk kun je het voor elkaar krijgen om m weer Nutramigen te geven en dan zou ik met 1 jaar heel voorzichtig proberen op te bouwen. Mag je me wel pb-en voor een rustig opbouwschema.