Ik heb een zo'n van ruim 8 maanden. Het is een heerlijk vrolijk mannetje maar sinds een maand zijn de nachten drama. Tot 5 maanden had hij nog een nachtvoeding maar na de voeding sliep hij direct door. Vanaf 5 maanden sliep hij bijna altijd door. Sinds een maand is het echter bijna elke nacht raak. Hij wordt wakker en gaat huilen. Soms lijkt het of hij in zijn slaap jammert maar soms is hij ook echt overstuur. We hebben van alles geprobeerd; flesje (overdag wilt hij soms niet goed eten), soms drinkt hij deze in 1 keer leeg en soms maar een beetje maar hij valt er niet meer direct na in slaap. We hebben hem in bed genomen, dit is geen succes want hij gaat spelen en als het lukt wordt hij na een tijdje wakker en gaat weer huilen. In bedje troosten, blijft dan soms onrustig en als je weg loopt is het huilen. Gebruik chamodent druppels voor eventuele tandjes en smeer ook dentinox als hij zo huilt. Laten huilen gaat soms over in hysterisch huilen dus werkt ook niet. Heb van de week een zetpil gegeten voor het slapen want dacht dat hij misschien pijn heeft maar dat werkte ook niet. Overdag gaat het (tot nu toe) goed en slaap hij prima en is gewoon vrolijk. Hij kan natuurlijk ook wel eens zeuren maar dat valt reuze mee. Iemand hier ervaring mee?! Hij sliep altijd perfect 's nachts en nu is het net of hij niet zelf in slaap kan komen.... Ik ben onder tussen doodop dus iemand tips?? Bedankt alvast!
Hier sliep dl vanaf 3 weken al door. Tot 4 weken geleden, opeens wakker midden in de nacht, hysterisch huilen. Gelukkig werd ze na een klein flesje wel rustig en ging ook direct weer slapen. De afgelopen 3 dagen slaapt ze opeens weer door. Geen idee wat het is geweest (volgens oei ik groei zou ze juist nu midden in het sprongetje moeten zitten). Kan je dus helaas geen tips geven hoe de kleine door te laten slapen. Wel heb ik gemerkt dat als je je er zelf druk over gaat maken het nog meer energie kost. Mijn tip is dus accepteren, daarnaast gaan ml en ik er om de beurt uit. We zijn beide dan wel wakker maar de ander kan dan toch rustig blijven liggen en meer rusten dan rondlopen met de kleine. Helpt het verder niet om als de kleine bij jullie in bed ligt dan terug te leggen in bed? Succes ermee!
Zijn vaak fases die weer overgaan. Kan verlatingsangst zijn. Ik zou er niet te snel heen gaan, kan vaak in zn slaapmzijn en dan wordt hij door jullie wakker. Wij wachtten altijd eventjes af, htsterisch huilen uitgezonderd natuurlijk! Sorry, weet verder geen tips. Sterkte.