dreumes drinkt veel

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door willow23, 21 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. willow23

willow23 Niet meer actief

Hoi,

onze dreumes dronk altijd wel veel maar de laatste dagen loopt het de spuitgaten uit hij vraagt continu om drinken.
    ook plast hij super veel
    wou volgende week even met hem naar de dokter
    maar wie herkent dit?

knuff willow

2. Partyrocker

Partyrocker Niet meer actief

Hier ook een nathals.
    Drinkt veel, maar plassen ook.

Nu hou ik mezelf maar voor ogen dat als hij goed plast het wel goed zal zitten. Dan werken zijn nieren in ieder geval goed.

3. Amytje

Amytje Fanatiek lid

7 jul 2010
    1.044
    25
    48
    Vrouw
    Midden Nederland
    Mijn dreumes drinkt ook best veel.. Zag bij het voedingscentrum dat ze wel 5/6 bekers vocht naast hun melk mogen.
    Dat redt mijn dochter wel, zij komt hier wel aan..

4. Piekelotje

Piekelotje Actief lid

6 jan 2012
    179
    0
    0
    NULL
    NULL
    Die van mij ook hoor! Ik denk idd ook als hij goed plast dan zal het wel goed zijn hoor. Ik ben zelf ook een natnek.:D

5. Yil

Yil Bekend lid

16 mrt 2011
    919
    0
    0
    Ik werk part-time als office manager
    Onze meid heeft het ook bij vlagen. Het lijkt niet iets om je direct zorgen over te maken, maar je kunt natuurlijk altijd even het CB of de HA bellen.

6. jerami

jerami Fanatiek lid

16 aug 2009
    2.007
    0
    0
    Zuid Holland
    Hier ook een grote drinker... Met 1 jaar is hij op suiker getest omdat de hoeveelheden naast zijn fles zo veel waren, dat wij ons zorgen gingen maken. Hier kwam gelukkig niks uit.

Hier is het ook echt tranen met tuiten als hij niks zou krijgen. Hij heeft echt dorst, maar zolang hij ook goed plast, is het geen probleem.

7. gerdia

gerdia Bekend lid

1 sep 2011
    795
    351
    63
    Vrouw
    Hier ook een dreumes die naast haar beker melk wel 6 bekers met water of thee krijgt!
    Ik heb het wel eens aangekaart voor het CB, die zeiden inderdaad dat het geen probleem was, zolang het maar niet 6 bekers met sap was.

Deel Deze Pagina