Mijn zoontje heeft sinds vandaag witte aanslag aan de binnenkant van zijn lipjes en is wat huilerig maar hij is ook bezig met zijn onder tandjes. Kan hij nu nog spruw hebben en zo ja moet je daar medicijnen voor halen of kan ik het gewoon even aankijken?
Ik zou even kijken of je het schoon kan krijgen. Zo niet is de kans groot dat het spruw is. Als je het niet wegkrijgt zou ik dus even de ha bellen, want spruw is erg pijnlijk. Zou het persoonlijk niet aan kijken, omdat ik gezien heb bij onze kleine meid hoe pijnlijk het is. Sterkte ermee.
Okee, ga zo even kijken of ik het weg kan krijgen, hij is net weer gaan slapen. Ik had er nooit bij stil gestaan dat baby's van deze leeftijd ook nog spruw konden krijgen. Morgen anders inderdaad de ha even bellen. Dankje!
De dochter van mijn zusje heeft het op 3 jarige leeftijd nog gehad. Het is een schimmelinfectie, dus die kan altijd ontstaan. Mijn dochter heeft het ook sinds een week en die is ruim 9 maanden.
Hmm, nou net geprobeerd het weg te vegen. Sommige stukjes kan ik het weg vegen maar sommige stukjes ook niet. Durf ook niet te hard te boenen. Maar hij leek het niet erg te vinden en in zijn mondje kan ik niets ontdekken..
ik zou het voor de zekerheid toch ff laten checken bij de huisarts. hier heeft ons mannetje ook twee keer flink spruw gehad en het is echt niet leuk voor die ukkies. sterkte!