doorkomen eerste tandjes

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door wondertjes1992, 4 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wondertjes1992

wondertjes1992 Fanatiek lid

3 feb 2012
    1.595
    477
    83
    Vrouw
    Weet er iemand misschien hoe lang het ongeveer duurt dat de tandjes echt doorkomen? Mijn zoontje heeft al een maand last met 2 tandjes maar ze komen maar er niet door het tandvlees

Ik gebruik nu tege erge pijn een supo en gel voor op het tandvlees. Hij heeft ook een bijtring waar hij continue op bijt. Als hij daar niet op bijt vind hij wel iets anders voor in zijn mondje.

Iemand tips om het iets rapper en pijnlozer te maken?

2. happymama

happymama Niet meer actief

is altijd verschillend mijn dochter kreeg ze pas met 10 mnd mijn zoontje van 3 maanden zeverd al behoorlijkof t tanden zijn geen idee
    ik gebruikte bij me dochtereen flesje met een rood mondje erop weet niet hoe t heet , werkte wel goed dacht ik

3. mama van ruben

mama van ruben Fanatiek lid

2 aug 2010
    1.094
    0
    0
    NULL
    NULL
    Onze dochter heeft sinds 15 februari (bijna 10 maanden) de eerste en je ziet overal op haar kaken bobbeltjes en ze zevert wat af. Maar echt doorzetten doet het niet. Had haar broer trouwens ook niet.
    De eerste tand heeft echt weken geduurd, hoop voor haar dat het nu sneller gaat, was bij broerlief uiteindelijk wel, de eersten gingen slecht en toen had ie ineens een aardige mond vol tanden.

4. Yil

Yil Bekend lid

16 mrt 2011
    919
    0
    0
    Ik werk part-time als office manager
    Onze kleine meid heeft best een tijdje zure dunne poepluiers gehad, voordat de tandjes doorkwamen. Vanaf het moment dat ik de eerste tand (wit streepje) zag zitten duurde het een week voor deze doorkwam. Twee weken later was nummer 2 ook al doorgekomen! Het kan dus in ene snel gaan, maar de aanloop kan bij sommige kindjes best lang duren. Niet ieder kindje heeft er last van, maar bij onze meid hielp/helpt Chamodent van VSM erg goed. Dentinox is een gel die je op de pijnlijke plekjes in de mond kunt smeren, deze gel verdoofd licht. Wij hebben hier echter niet voor gekozen in verband met een aantal ingredienten die hierin zitten. Voel me zelf beter bij het gebruik van Homeopatische middelen, hoewel de werking hiervan niet bewezen is natuurlijk.

5. Helise

Helise Fanatiek lid

4 mrt 2012
    1.785
    0
    36
    Ik denk dat je er niet veel aan kunt doen om de tandjes sneller door te laten komen. Je kan wel Dentinox halen, dat verdoofd het tandvlees wat.

6. Onje

Onje Niet meer actief

Mijn zoontje heeft ook flink last, twee weken al ongeveer.
    Hij is lekker optijd, nu maar hopen dat ze snel doorkomen!

Ik zie ook echt twee tandjes zitten aan de onderkant
    Normaal om de dag een poepluier, en nu wel 6x op een dag steeds kleine beetjes.
    Hangerig huilerig en rode wangetjes.

Schiet op tandjes !

7. wondertjes1992

wondertjes1992 Fanatiek lid

3 feb 2012
    1.595
    477
    83
    Vrouw
    Idd dat is snel. En mijn zoontje heeft juist hetzelefste. Kzie ook 2 heuveltjes op zijn tandvlees. Nu alleen afwachte he. Veel succes!!

Deel Deze Pagina