Ruisje bij hartje blijkt klein gaatje.. wie ook?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Elleke, 16 mei 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Elleke

Elleke Fanatiek lid

1 mrt 2011
    1.835
    170
    63
    Onze uk heeft een klein gaatje in zijn hartje zitten zijn we gister achter gekomen bij een echo bij de kindercardioloog. Hij zei: niks ernstigs, 2/3e van de kinderen groeit er ook nog overheen en zo niet, dan zal hij er geen hinder van ondervinden
    Wie heeft dit ook?

2. Teske1987

Teske1987 Fanatiek lid

7 aug 2013
    2.294
    0
    0
    Hier hetzelfde.
    Waarschijnlijk groeit hij erover heen. We hoefden ons nergens zorgen over te maken. Dus doen we dat maar niet!!

3. XoXo

XoXo Niet meer actief

Mijn zoon had ook een gaatje. Hij kreeg elk jaar een echo. Vorig jaar was het gaatje weg. We hoeven nu ook niet meer op controle.

4. robijntje1982

robijntje1982 Niet meer actief

mijn oudste had er bij de geboorte 3. toen hij bijna 1 was waren ze allemaal dicht!

5. raspberry

raspberry Niet meer actief

Hier ook, is gewoon onschuldig, niks om je zorgen over te maken.
    Caitlyn heeft daarnaast ook nog een hartritmestoornis, maar die twee zaken staan volledig los van elkaar.

6. kwebbel17

kwebbel17 Niet meer actief

Heb het zelf gehad, ik leef nog :D

7. TmrZra

TmrZra Niet meer actief

Ikzelf heb het gehad, al jaren dicht.

Dochter heeft het ook. Na bezoekje aan cardioloog het advies gekregen om elk jaar even bij de huisarts te laten luisteren. Zodra die verergering hoort, wordt ze weer doorverwezen. En zodra ze last krijgt tijdens bijv inspanning ook contact opnemen. Niets ernstigs verder. :)

8. Enjoy84

Enjoy84 Actief lid

8 mei 2009
    274
    0
    0
    Friesland
    Hier ook een zoontje van een VSD. Bij ons was het al duidelijk tijdens de zwangerschap. Toen hij 6 weken oud was, heeft hij onderzoeken gehad in het ziekenhuis. Hij ondervond en ondervind er gelukkig geen problemen van en ontwikkelt zich prima. Arts maakte zich ook geen zorgen en verwacht dat het vanzelf dicht zal gaan groeien. Over 3 maanden moeten we weer op controle komen. Tot nu is het ruisje nog steeds te horen, dus ben erg benieuwd wanneer het dicht zal gaan groeien.

9. Aislyn

Aislyn Fanatiek lid

16 feb 2011
    2.448
    1
    38
    Dordrecht
    Ik ben er zelf mee geboren, nooit last van gehad en het is vanzelf dichtgegroeid.

Deel Deze Pagina