Hallo dames, Hebben jullie dat ook dat jullie kinderen langer slaapt overdag bij een oppas of kdv dan bij jezelf of thuis? Er wordt drie dagen op ons mannetje gepast in ons huis door oma en gastouder (vriendin) daar kan hij gerust overdag wel 1,5 uur slapen of misschien wel langer het is ook wel eens voorgekomen dat ie korter slaapt hoor hij heeft twee slaapjes overdag soms drie, maar als ik thuis ben met hem is ie na drie kwartier of soms een half uur al wakker en heel soms heeft ie ook bij mij wel lang geslapen maar dat komt echt weinig voor.. Soms denk ik echt wat doe ik fout Was gewoon nieuwsgierig of jullie dat ook meegemaakt hebben of nog steeds
hier slaapt zoon ook langer bij oma. Kan het me wel voorstellen, andere omgeving, nichtje en neefje, meer indrukken.
Hier slaapt zoon juist thuis langer dan bij de gastouder. Daar is het vaak 1,5 a 2 uur en hier 2 tot 2,5 uur.
Ja herkenbaar! Bij de oma's slaapt ze s ochtends altijd langer. Thuis om 6/6:30 wakker en als ik haar kom halen na een nachtje bij opa en oma, o ze heeft heerlijk tot 7:30/8 geslapen.
Bij ons maakt het niet zo veel uit. Maar ik moet zeggen wij hebben echt een slaapkopje. Die slaap overal goed en door alle geluiden heen. Wel slaapt ze overdag een stuk minder dan de meeste babys volgens mij maar snachts slaapt ze al door. En slaapt dan klokje rond met uitzondering van de fles om 23.00 omdat ik haar dan wakker maak.
Herkenbaar! Toen onze zoon baby was sliep hij bij oma en kdv meer en langer. Erg storend! Haha! Nu hij 2.5 jaar is slaapt hij thuis niet meer in de middag. Op het kdv en bij oma slaapt hij nog wel.