Wat moet ik hiermee?

Discussie in 'Stel je vraag aan de voedingskundige' gestart door Demino, 23 jan 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Demino

Demino Fanatiek lid

8 okt 2013
    2.778
    287
    83
    Onze zoon is nu 9 weken. Bij zijn afspraak bij het cb op 30 december woog hij 3900 gram en mocht hij van de arts over naar 6x 120/4 per dag, mits hij dit zelf ook goed oppakte. Hij drinkt nu vaak zijn fles leeg, soms ietsje minder, maar hij is absoluut verzadigd.
    Sinds een paar dagen slaat hij zijn nachtvoeding over. Om toch aan die 6 voedingen per dag te komen, krijgt hij nu zo'n beetje om de 3-3,5 uur zijn fles, maar vaak moet ik hen ervoor wakker maken. Ik probeer toch aan die 6 flessen te komen, omdat hij in het begin niet goed groeide.
    Mijn dilemma is dus: Hoe moet ik dit aanpakken? 's Nachts wakker maken? Zo door blijven gaan? Toch naar de 4 uur gaan en dan maar 5 flessen geven? Ik weet het ff niet meer, haha. Het cb is lastig te bereiken.

Bedankt!

2. Demino

Demino Fanatiek lid

8 okt 2013
    2.778
    287
    83
    Ooh laat maar, ik zie nu dat jullie hier niks mee doen..

3. Nutricia

Nutricia Bekend lid

4 jun 2014
    537
    0
    0
    Goedemorgen,

Dankjewel voor je vraag. Vanwege wetgevingsrichtlijnen zijn wij inderdaad niet bevoegd om vragen over flesvoeding voor zuigelingen jonger dan 6 maanden te beantwoorden. We verwijzen je hiervoor naar je consultatiebureau. Zij kennen je kindje persoonlijk en kunnen je gericht advies geven.

Groetjes,

Anne-Lotte- Nutricia voor jou

Deel Deze Pagina