Google verslaafd

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Dropje24, 12 sep 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dropje24

Dropje24 Lid

27 okt 2015
    56
    1
    8
    NULL
    NULL
    Hallo lieve mama's,
    Ik was even nieuwsgierig naar jullie ervaringen.. Ik ben nu iets meer dan een week mama en merk dat ik elk zuchtje, windje, piepje en huiltje Google.. Ik twijfel alleen of het me nou helpt. Merk dat ik erg ga twijfelen. Wat denken jullie, en hoe deden jullie dat? Zou het helpen of kun je beter vertrouwen op je moeder instinct..

2. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    op Google staan de ergste dingen gelijk bovenaan.
    Bijv. Kind heeft krampjes. --> KMA.

probeer vooral op je moeder instinct te vertrouwen!
    Elk kindje is uniek.
    Let ook heel erg op jezelf, als jij in paniek raakt o.i.d. Voelen ze dit gelijk aan, en gaan ze huilen.

En als ik echt ergens mee zat, ging ik naar mijn moeder.

3. Loveloes

Loveloes Niet meer actief

Ik deed dat ook. Was een huilbaby... ik heb uren gezocht wat het zou kunnen zijn. Maar je schiet er idd niet veel mee op. K vond het wel fijn om hier vragen te stellen of in een groep met kindjes van dezelfde leeftijd mee te praten.

4. Mammie87

Mammie87 Fanatiek lid

17 mei 2016
    1.995
    273
    83
    Ik herken het wel van toen mijn zoon net geboren was. Maar inmiddels ben ik er achter dat mijn moedergevoel echt ALTIJD klopt! Dus heb ik die behoefte wat minder :)

5. Sens13

Sens13 Actief lid

10 jan 2016
    299
    1
    18
    Vrouw
    ja ik heb me de eerste 2-3 weken gek gegoogled. en werd er helemaal gek van want op het internet lees je gelijk de ergste dingen. ben er dus mee gestopt en was daarna ook gelijk een stuk relaxter en dat voelt je kindje ook :)
    en idd gewoon vertrouwen op je moeder instinct, dat zit altijd goed!

6. Sama1

Sama1 Fanatiek lid

18 jan 2015
    1.050
    73
    48
    Moeder instinct is het beste. Maar duurde ook even voordat ik erachter kwam :) tis ook zo makkelijk. Hup telefoon en googelen. Maak mij er zelf soms nog schuldig aan. Gelukkig stukken minder.

7. pietje1987

pietje1987 Niet meer actief

Mama instinct is het beste :)

Mijn eigen moeder zei tegen mij: kijk goed naar je kind en je instinct zal je vertellen wat er is (honger luier, slapen, ziekjes etc)

8. tuc

tuc Niet meer actief

nou ik google mij niet suf;) Zoek niet van alles op internet op. Maaar ik vind het moedergevoel niet zo heilig als de meesten hier denk.
    Kijk of je kindje ziek is dat zie je vaak wel, omdat het dan anders reageert dan wat je gewend bent (als je kindje wat ouder is dan het jouwe nu)
    Ik denk ook niet dat het verstandig is alles te googlen zoals je nu omschrijft, want ik denk dat je je onnodig gek maakt.

Maar wat ik bedoelde te zeggen is met wat oudere kindjes vanaf een maand of 4 dan kom je voor andere dilemma's/punten te staan. En veelal zeggen: ik doe wat goed voelt. Ik doe uiteraard niks wat niet goed voelt:p maar ik baseer mij op meer dingen dan alleen een moedergevoel;)

Deel Deze Pagina