Ik zoek een leuk voertuig auto/vrachtwagen/trekker/trein met lichtjes en muziek om mijn zoon mee te laten spelen. Iets wat hij zelf in zijn handen kan vast houden en over de grond mee kan rijden. wie heeft tips? Is voor zijn 1e verjaardag.
ik vind de toettoet niet zo. Ik zoek eigenlijk en wat groter voertuigje. ik wil gewoon alleen een voertuig en niet een hele set met van alles erbij.
Wij hebben een tractor met eenjarige daarachter met vijf verschillende dieren. Als je op de tractor duwt gaat hij rijden, je kunt de lamp aanzetten en als je op de boer duwt zingt hij een lied. Dieren hebben een vaste plek en maken geluid als je ze op hun plek zet. Her veel mee gespeeld, hij is te koop bij intertoys
Hier is toet toet ook favoriet, maar ook met deze wordt veel gespeeld: Fisher price rockin' roll truck En bij m'n ouders heeft hij deze: Muzikale Tractor 728977 Die is ook heel leuk!
Die Toet Toet auto's kun je bijna allemaal los kopen. Hier is het in ieder geval een groot succes. Zelfs mijn oudste vindt ze nog leuk!