Balletjes 2 jarige

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Lovieyou, 3 feb 2022.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lovieyou

Lovieyou Fanatiek lid

3 sep 2021
    1.137
    884
    113
    Vrouw
    Mijn schoonmoeder verschoonde onze zoon vandaag en zei dat 1 balletje aan de bovenkant een beetje blauwig is. Dit balletje is ook flink groter dan de andere. De andere lijkt alsof hij nog deels verstopt zit oid. Het cb heeft in de eerste consulten elke keer gekeken naar zijn balletjes en zei toen dat ze ingedaald waren.

Ik heb zojuist gelezen dat het soms kan zijn op zo'n jonge leeftijd dat kindjes ze nog wel eens intrekken blijkbaar.

Toch vind ik het wel gek, de ene heeft een heel licht blauwige kleur aan de bovenkant en de ander is heel klein. Hij heeft er verder geen pijn aan, zit ook gewoon normaal. Hij is er ook niet op gevallen oid.

Ik wil ook niet meteen als een hypochonder overkomen bij de huisarts, denken jullie dat ik daar even moet informeren? Herkent iemand dit bij zijn of haar zoontje? Of heeft er ervaring mee? Zou het evt kunnen zijn dat het andere balletje niet goed is ingedaald en de andere wel? Misschien is dat blauwige wel gewoon de kleur van de bal zelf/aders oid.

2. xxmoixx

xxmoixx VIP lid

11 jun 2018
    5.314
    4.385
    113
    Vrouw
    Ik zou bij twijfel toch langs de huisarts gaan.. Je kan altijd even bellen en overleggen of het nodig is. Straks is er wel iets mee wat nu nog goed te verhelpen is maar wat, als het niet verholpen wordt, in de toekomst tot problemen kan leiden.

Deel Deze Pagina