V tech 3 in 1 zebra step; batterijen nu al op?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door ikkie97, 13 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ikkie97

ikkie97 VIP lid

7 mei 2011
    10.905
    3.933
    113
    Wij hebben de vtech zebra step voor ons dochtertje (gekregen)
    Omdat ze nog een beetje te klein speelt ze er nog niet heel vaak mee maar ze vindt de muziekjes en liedjes wel erg leuk.
    We hebben hem nu een half jaar en pas de afgelopen 2-3 weken dat hij vaker aan staat. Als je hem nu aanzet hoor je een tikkend geluidje, geen muziek meer dus. Laatst deed ie dat ook maar even later deed hij het wel weer gewoon. Nu dus sinds gister alleen. Nu sinds gister dat tikkende geluid. Zouden de batterijen al op zijn of zou er iets kapot zijn? Iemand met dezelfde ervaring?

Overigens hebben we ook het babyspiegeltje van v tech, die sloeg steeds over en met nieuwe batterijen deed die het wel weer goed. Ik meende alleen dat dit soort apparaten meestal batterijen hebben die heeeeeeel lang mee gaan..

2. Brezjika

Brezjika Bekend lid

Verwissel je de batterijen, weet je meteen of het daar aan ligt.

3. MeineLiebe

MeineLiebe Niet meer actief

Ik heb de 3 in 1 zebra gekocht voor mijn zoontje z'n eerste verjaardag. DAt is nu 3 maanden geleden. Hij staat elke dag aan en batterijen doen het nog prima.

4. Juul75

Juul75 VIP lid

8 apr 2010
    12.091
    7.843
    113
    Ik heb er ook eentje en de batterijen gaven de geest al na een maand. Dus ik herken het wel. En hij bleef heel vaak hangen. Maar we hebben hem nu steeds uit staan (herrie ding ;)) en mijn zoontje gebruikt hem nu als loopauto en daar is hij ook tevreden mee.

5. FairyLaughs

FairyLaughs Niet meer actief

ja dat was hier ook al.. na 2 maanden !

Deel Deze Pagina