Wij willen in mei dit vakantie park boeken. Is er iemand van hier geweest? Ik heb al even op zoover gelezen maar persoonlijke ervaringen hoor ik graag Alvast bedankt!
Ben er vorig jaar 2x geweest en ik vond het super ! Vind de huisjes best klein als je er met 6 pers in gaat maar ze zijn gewoon leuk, goede service ( als er iets kapot is oid ) Je hebt een heerlijk bos gedeelte waar je kan wandelen, een leuk maar klein zwembad.. op een half uurtje rijden zit een groot subtropische zwembad waar je gratis gebruik van kan maken ( aanrader ) En dan het beekse bergen dierenpark is natuurlijk geweldig, daar kan je als het goed is in en uit rijden want je krijgt een soort kaart waarmee je je gehele periode gratis die parken kunt bezoeken. Nou weet ik niet of dat nog steeds zo is maar toendertijd wel . Ik vond het een super park en ga er zeker nog een keer naar toe ..
ja je krijgt er een extra card bij en dan kan je 6 parken gratis bezoeken.. Maar ik wil ook weten of die huisjes wat zijn... Ik heb zo zin erin maar lees af en toe wat negative reacties.. Dus even hier proberen.. Misschien hier anders?? Maar jullie hebben het leuk gehad dus?