Ons dochtertje slaapt al zeker een maand heel slecht in en wordt 's nachts weer paar keer wakker. Dit is voor ons alledrie erg vermoeiend. Het lijkt begonnen te zijn met de klok die een uur vooruit ging. Sindsdien is ze de weg kwijt Geloof dat het gewoon toeval is hoor. Dacht eerst aan een sprongetje maar dat duurt nu al weken. Het is nu soms zelfs zo erg dat ze dan maar bij ons in bed slaapt. OP den duur trek je het niet meer als ze om het uur wakker is, ben je zelf ook op. DIt is natuurlijk niet de bedoeling. Voorheen ging ze wel gewoon slapen of soms moesten we haar even wiegen, maar gezien haar gewicht van 10 kg willen we niet meer doen. Kan het zijn dat mijn voeding (BV) op raakt en ze niet meer verzadigd is? Ze krijgt ook al brood, fruit en groentehapje dus kan me eigenlijk niet voorstellen dat ze echt honger heeft. Ze drinkt geen flesje dus een papfles voor ze naar bed gaat werkt ook niet. Een pyamapapje wilde ze van de week ook niet. Begin beetje aan einde van mijn latijn te raken en weet het ook niet meer. Zie steeds meer op tegen de avonden/nachten....het is verder wel een schatje hoor. Overigens heeft ze net een keelontsteking achter de rug, dus misschien is het een combi van alles....
Hoi hoi, Het ia ntuurlijk wel de periode dat ze een beetje verlatingsagnst kunnen hebben. Lastig dat ze geen flesje drinkt, maar kun je de pap niet met een lepel geven dan? het kan dat de borst niet meer genoeg is, maar probeer je dan wel meer aan te leggen, dan wordt de productie weer wel beter. De tommy tippie fles lijkt erg op de borst. Misschien een optie? Probeer haar op haar eigen bedje te laten. Voor je het weet ligt ze altijd bij jullie. Geef haar wel het vertrouwen dat je er bent voor haar. Het is echt tijdelijk. Groetjes Adrienne