wat nu aan in puckabag

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door mamagisa, 1 okt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamagisa

mamagisa Fanatiek lid

1 jul 2011
    1.397
    0
    0
    Heb hem zojuist ontvangen, maar vraag me echt af welk deel ik hem nu het beste aan kan geven en in combi met wat voor kleding eronder.
    Hij ligt nu in romper korte mouw, pyjama shirt en broek, winterslaapzak zonder mouwen. Voor mijn gevoel is de puckabag warmer als een gewone winterslaapzak of lijkt dat maar zo?

2. Mirabella

Mirabella Lid

15 aug 2011
    90
    0
    0
    NULL
    NULL
    Die van mij ligt nu in de wintervariant met alleen een romper met lange mouw!

3. miepje1983

miepje1983 Fanatiek lid

13 feb 2008
    1.089
    1
    38
    Nederland
    Dan zou ik hem in het herfstgedeelte leggen met dezelfde kleding als hij nu aan heeft in de winterslaapzak. Als het kouder wordt de zomerzak eroverheen en eventueel de wantjes aan! Het is net een beertje met die herfst slaapzak aan, schattig!

4. Juffie26

Juffie26 VIP lid

24 okt 2011
    10.011
    1.860
    113
    Hier romper zonder mouwen in de herfstzak.

5. mamagisa

mamagisa Fanatiek lid

1 jul 2011
    1.397
    0
    0
    Heb hem nu net in romper lange mouw in de herfstversie gelegd dus ben benieuwd hoe hij zo wakker wordt.

6. miepje1983

miepje1983 Fanatiek lid

13 feb 2008
    1.089
    1
    38
    Nederland
    Als hij straks wakker wordt met warme voeten, dan had hij het lekker warm!

7. Allistair

Allistair Bekend lid

8 jun 2010
    979
    0
    0
    Hier ligt hij 's nachts in het herfstdeel met alleen een romper zonder mouwen aan. Overdag ligt hij in pyjama met een wat dikkere gewone zomerslaapzak aan. Als de zon even in zijn kamer schijnt is het er gelijk ook een stuk warmer.

8. Alf

Alf Niet meer actief

Romper en pyjama in de fleeche zak. Anders heeft ie echt koude beentjes en voetjes s' morgens. Heb het raam op zijn kamertje wel altijd stukje open.

9. mamagisa

mamagisa Fanatiek lid

1 jul 2011
    1.397
    0
    0
    Vannacht romper korte mouw in het herfstgedeelte, hij had het lekker warm vannacht.
    Ben er nu al erg blij mee :)

Deel Deze Pagina