Heb hem zojuist ontvangen, maar vraag me echt af welk deel ik hem nu het beste aan kan geven en in combi met wat voor kleding eronder. Hij ligt nu in romper korte mouw, pyjama shirt en broek, winterslaapzak zonder mouwen. Voor mijn gevoel is de puckabag warmer als een gewone winterslaapzak of lijkt dat maar zo?
Dan zou ik hem in het herfstgedeelte leggen met dezelfde kleding als hij nu aan heeft in de winterslaapzak. Als het kouder wordt de zomerzak eroverheen en eventueel de wantjes aan! Het is net een beertje met die herfst slaapzak aan, schattig!
Heb hem nu net in romper lange mouw in de herfstversie gelegd dus ben benieuwd hoe hij zo wakker wordt.
Hier ligt hij 's nachts in het herfstdeel met alleen een romper zonder mouwen aan. Overdag ligt hij in pyjama met een wat dikkere gewone zomerslaapzak aan. Als de zon even in zijn kamer schijnt is het er gelijk ook een stuk warmer.
Romper en pyjama in de fleeche zak. Anders heeft ie echt koude beentjes en voetjes s' morgens. Heb het raam op zijn kamertje wel altijd stukje open.
Vannacht romper korte mouw in het herfstgedeelte, hij had het lekker warm vannacht. Ben er nu al erg blij mee