Vanmorgen haalde ik ons dochtertje van 10 weken uit bed en ik zag bij haar hoofdje een knalgele plek liggen.Ik heb eraan geroken en het was duidelijk moedermelk wat ze had opgegeven.Het rook niet zurig oid en zeker geen gal oid. Nu hebben we gisteren bami gegeten en dit had ook deze gele kleur door de kruiden dus ik denk zelf dat het daarvan komt.Ik kan namelijk niets anders verzinnen.Ze is niet ziek en drinkt goed uit de borst.Is het mogelijk dat het idd hierdoor komt en dat dit de melk een gele kleur geeft??. Vandaag heeft ze nog niet gespuugd dus ik weet niet hoe het nu is. Misschien een aantal experts aanwezig die dit weten. Bedankt, Gr Ingrid.
Ja je borstvoeding kan idd soms een gekke kleur hebben door het etn wat jijzelf eet. Dus het kan idd......
Ja, kan idd. Zelf ook nog nooit opgemerkt, maar kan groenig (spinazie), rozig (bietjes) worden, dus vast ook wel geel.
Ieder geval fijn om te horen dat het dus wel degelijk mogelijk is haha. Ik maakte me er niet heel bezorgd over maar wilde het toch even voorleggen.Wonderlijk hoe de natuur in elkaar steekt. Bedankt voor de antwoorden!!. Gr Ingrid.