Hallo, Onze dochter is 5 maanden oud en sinds een paar dagen slaat ze zich zelf constant in haar gezicht met haar linker arm als ze moe word. Heeft iemand tips wat we daar mee kunnen doen? Ik heb nu toch maar een knuffel bij haar in bed gelegd zodat haar arm niet bij haar gezichtje kan. om haar nu nog te gaan inbakeren vind ik een beetje laat. iemand nog andere tips?
Stopt vanzelf als ze voelen dar het zeer doet. Lekker laten. Zoontje slaat op zn hoofdje als hij last van zijn tandjes heeft, of hard is gevallen en zn hoofd zeer gedaan heeft. Hij kan natuurlijk niet zeggen dat het zeer doet, dus uit hij het zo
Hier ook een tijdje gehad dat me zoontje zich zelf sloeg in zijn gezicht maar sinds een tijdje doet hij dit al bijna niet meer. Je kunt er niet zoveel aan doen het gaat van zelf wel wat minder worden.
Ziet er vervelend uit, maar lekker laten gaan. Ze vinden het vanzelf niet interessant meer. Mijn zoontje slaat zichzelf vrij hard tegen z'n mond als hij last heeft van tandjes. Hij sloeg zichzelf ook vaak tegen z'n hoofd aan of trok hard aan zijn eigen haren. Als ik het vervelend vond om te zien dan pakte ik wel eens zijn handje en zei dan 'aai, aai' en liet hem zichzelf dan aaien, om te laten zien hoe het ook kan
Bedankt voor de antwoorden ze is de niet de enige die het doet. Vond het zo gek gezicht. Ik ben er inmiddels achter dat als ze zich zelf slaat moe is en dan stop ik haar in bed en slaapt ze vrij snel