Baby 8 weken en peuter van 2 jaar

Discussion in 'Baby en dreumes' started by Lieslie, Jun 13, 2017.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Elmyra

Elmyra Niet meer actief

Ik heb een peuter van 2,5 een dreumes van 18 maanden en een baby van 15 weekjes. De baby hebben we eigenlijk vanaf het begin in het ritme van de meiden mee laten gaan. Op zo'n manier dat de meiden dan hun natje en droogje hebben (gehad) en ik dan tijd heb voor mijn zoontje. Ze moeten echter allemaal wel een keer langer wachten maar daar worden ze niet minder van.

In de ochtend gaan wij zelf eerst douchen en dan kleed mijn partner de meiden aan en geeft hen pap. Ik haal mijn zoontje uit ben, kleed hem aan en geef hem de fles. Mijn partner gaat dan naar zijn werk, meestal staat de tv hier aan op NPO3 in de ochtend en ik zorg dat de speelgoedkist open staat. Om 11 uur krijgt hij weer een fles en dan ga ik daarna met de meiden lunchen. Hij ligt dan op zijn speelkleedje of zit bij ons in de wipstoel. Om 15 uur krijgen de meiden een stukje fruit/koekje en geef ik weer een flesje. In de avond doen we eerst de meiden meestal slaapt hij wel tot we hem om 19 uur wakker maken maar soms ligt hij ook te huilen, dat is dan even niet anders. Als de meiden erin liggen gaat hij in bad (om de dag) en krijgt dan een flesje in alle rust in de schommelstoel op zijn kamertje.

De meiden kijken ook wel eens even op de ipad naar Netflix als ik de baby een flesje geef. Dat is wel echt relaxed want ik hoef dan even geen politieagent te spelen. Je word er vanzelf handig in. Bij de tweede dacht ik ... hoe ga ik dit doen en bij de derde had ik helemaal schrik. Drie onder de 3, hoe dan? Maar het gaat prima, natuurlijk is het topsport heel de dag maar we hebben een lekker ritme zo. Niet gedacht dat het me ooit zou lukken.

Sinds deze week een bakfiets dus ik kan nu ook met alledrie gaan fietsen. Baby in de maxicosi ... echt heerlijk! Lekker erop uit. Goed voor de kindjes en voor mama!

Oh en voorbereidingen voor het eten (of zelfs heel de maaltijd al koken) doe ik als de kindjes allemaal slapen tussen 13-15 uur.

Lieslie likes this.

Share This Page