voordelen van een kindje dat supervroeg wakker is :)

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Ons Kleintje, 21 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ons Kleintje

Ons Kleintje Niet meer actief

naar aanleiding van de topics van te vroeg wakkere kindertjes wil ik een positief topic hiervoor maken:D
    namelijk de voordelen die het heeft..

-s avonds kan ik niet meer teveel snoepen omdat ik al vroeg op bed lig :)

-s ochtends kan ik de was er al vroeg wassen en direct daarna ongekreukt buiten ophangen

- lekker rustig s ochtends en geen inkijk van de buren omdat die nog slapen

- alle tijd om me aan te kleden en de kleine ook,

- hoef de wekker al tijden niet meer te zetten

- je hebt wat aan je dag:p

2. Ireen

Ireen Fanatiek lid

8 sep 2008
    2.305
    1
    0
    En vroeg wakkere kindjes slapen vaak ietsie pietsie meer overdag, zodat je dan ook wat tijd voor jezelf hebt!

De rest van de wereld slaapt nog, en jij bent op met je lieveling!

Kost minder stroom, vroeg op is vroeg naar bed, waardoor je het licht niet aan hoeft te doen 's avonds.

Toch is het wel vermoeiend, maar leuk initiatief dit topic!

Hier overigens niet zo'n heel vroege vogel meestal, dus ik verzin ook maar wat ;)

3. Devy

Devy Fanatiek lid

23 aug 2008
    3.437
    1
    0
    Tilburg
    Je bent na een tijdje even goed als een visagist in het verdoezelen van je wallen! (en je stimuleert de economie met het aanschaffen van wal-concealers)

4. mamavanjill

mamavanjill Bekend lid

8 okt 2009
    641
    0
    0
    haha leuk topic dit!

die wekker herken ik ook, die gebruiken wij ook niet meer.
    even denken wat het nog meer voordelen heeft..

je hebt tenminste iets aan je dag!
    kunt gezellig met z'n allen ontbijten zonder te haasten en stressen

ik weet er niet meer.

5. raspberry

raspberry Niet meer actief

Je kunt je buurmeisje lekker op stang krijgen door je kind om 8 uur al in de tuin te hebben spelen... ;)

6. raspberry

raspberry Niet meer actief

Ben trouwens nog wel even benieuwd vanaf hoe laat wakker worden het z'n voordelen heeft, volgens TS?

7. Sisa

Sisa VIP lid

13 jun 2008
    5.552
    1
    0
    Nog even en we zijn jaloers :D
    Straks ga ik het nog als verloren tijd zien dat Charlotte slaapt tot half 8 of later haha!

8. fenneke80

fenneke80 Niet meer actief

Wat een leuk topic!
    Ik heb een uitslaper, maar ben me alvast psychisch aan het voorbereiden op de 2e, die zomaar een vroege vogel kan worden natuurlijk (alhoewel ik niet weet waar dat vandaan zou moeten komen :)).

9. zonnetjes

zonnetjes Fanatiek lid

19 aug 2006
    3.079
    1
    0
    drenthe
    ja dan ben ik ook wel benieuwd hoe vroeg het dan is?

sophie is vaak wakker tussen half 8 en 8 uur.

10. tjessia

tjessia Fanatiek lid

1 feb 2009
    2.889
    0
    0
    Nout áltijd om 6 uur...:x precies.

11. mamavansoof

22 feb 2010
    15
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ons meisje van 1 jaar wordt 5:30 wakker.
    Dus ook hier heel vroeg naar bed;)

12. Danabelle

Danabelle Fanatiek lid

3 jan 2008
    2.495
    0
    0
    Ach, je bent er zelf ook eens vroeg uit..
    Mijn dochtertje is meestal tussen 05.30 en 06.30 uur wakker. Soms gaat ze dan na wat drinken nog even slapen, vaak ook niet.
    Heb ik wel de vraag voor de andere vroeg-op-mama's; wanneer gaan jullie douchen enzo? Ik doe dat meestal als dochter weer slaapt, maar dat is dus pas tegen het einde van de ochtend.. en ik zoek eigenlijk een eerder moment, maar ik wil haar niet zomaar alleen in haar kamer of de woonkamer laten.

13. Devy

Devy Fanatiek lid

23 aug 2008
    3.437
    1
    0
    Tilburg
    Ik douche op wisselende tijden. Vaak 's avonds als Kyra op bed ligt, maar ook wel 's ochtends en dan gaat Kyra mee de badkamer in met wat speelgoed of een broodje.

14. spinnekop

spinnekop Niet meer actief

hoi

dan neem je haar toch lekker mee onder de douche

spinnekop

15. spinnekop

spinnekop Niet meer actief

hoi

trouwens hier ook een vroege vogel
    half 6 - 6 uur is mijn zoontje wakker

ik heb de mogelijkheid tot een lekker middagdutje samen met mijn zoontje

ik besef dat ik een bofkont ben dat het kan.

spinnekop

16. Danabelle

Danabelle Fanatiek lid

3 jan 2008
    2.495
    0
    0
    @ Spinnekop, dat wordt altijd zo'n waterballet en ik zit er ook niet echt op te wachten om de badkamer helemaal te moeten doen dan ;) Dochter is nogal beweeglijk, wil niet blijven zitten in bad maar staan en dan kukelt ze continu om omdat ze uitglijdt.. zo'n antislipmat zit niet door het hele bad. En wij douchen dus in bad.
    Maar je brengt me zo wel op een idee, misschien moet ik haar gewoon in de kinderstoel in de badkamer zetten als ik ga douchen :D

17. Ireen

Ireen Fanatiek lid

8 sep 2008
    2.305
    1
    0
    ik zet hem in de box en ga douchen, gaat prima, behalve bij verlatingsangst...

18. Nina010

Nina010 Bekend lid

20 jul 2008
    820
    0
    0
    Hihi ja heeft soms idd voordelen..
    Al vindt ik het wel iets meer nadelen hebben haha maar daar gaat het hier niet over. Nog een voordeel: ik ontbijt nu! deed ik nooit ( weet ik.. heel slecht) maar nu met zo'n lange dag heb je het echt nodig!

19. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    uiterlijk 7 uur is hij klaarwakker, maar begint met spoken rond kw over 6 :( lees: Jengelen, niks is goed, 5 minuten slapen, 5 minuten wakker, 5 minuten slapen.. zucht haha..

- gebruik geen wekker meer, behalve bij iets belangrijks voor de zekerheid maar nog nooit nodig gehad haha

- 's ochtends slaapt hij rond 10 uur al even een uurtje dus eind van de ochtend heb ik het huis aan kant :D

- 's avonds ligt hij vroeg in bed (later dan half 8 uiterlijk haalt hij niet) dus vanaf 8 uur is het hier rust in huis..

Douchen
    Ik heb het geluk dat ik Lenn nog in zn bedje kan leggen met wat speelgoed zonder dat hij uit bed kan klimmen :D We hebben een douchecabine waar hij en ik makkelijk samen in kunnen, dus dan gaan we samen douchen in de ochtend..

20. Ons Kleintje

Ons Kleintje Niet meer actief

vanaf 5 uur sochtends :)
    (had liever langer geslapen natuurlijk)

Deel Deze Pagina