wanneer ging jullie baby rollen in bed?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Palmboompje, 5 mei 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Palmboompje

Palmboompje Actief lid

16 jan 2013
    364
    0
    16
    Ons dochtertje rolt sinds een week van rug naar buik (andersom deed ze met 4 maanden al) en sindsdien blijft ze ook niet meer op haar rug liggen als ze wakker is. Ze draait meteen op haar buikje als je haar op haar rug legt in de box of speelkleed, behalve in bed.

In bed blijft ze nog gewoon rustig op haar rug liggen. Nu kan ik me herinneren van mijn zoontje dat hij op een gegeven moment enorm zijn bed ging verkennen.

Met hoeveel maanden was dit bij jullie baby's ongeveer?

2. Shendari

Shendari Fanatiek lid

28 jul 2012
    1.628
    29
    48
    Hier gebeurde dat met 9 negen maanden pas. Rollen deed hij pas echt goed met 6/7 maanden maar deed dat in bed niet. Nu dus wel en ik laat hem maar gaan. De eerste paar keren terug gerold op zijn rug omdat hij anders maar bleef spelen, maar nu vind hij het soms ook prettig om op zijn buik te slapen dus ik laat het maar zo :)

3. Lichtroze

Lichtroze Bekend lid

22 apr 2014
    568
    0
    0
    NULL
    NULL
    Daar ben ik ook wel benieuwd naar! Mijn dochter draait nu al van buik naar rug (bijna 3 maanden). Ze is met alles heel snel, en daarom willen de de puckababy gaan afbouwen. Maar zonder slaapt ze zo onrustig en huilt ze meer. Dus ben wel benieuwd op welke leeftijd baby's meestal van rug naar buik gaan.

4. Blond88

Blond88 Actief lid

16 feb 2011
    486
    28
    28
    Met 3,5maand van rug naar buik, en met 4maand ook weer terug.. Zoontje deed dit pas met 6 maand.

5. Mellebel

Mellebel Bekend lid

20 jan 2013
    536
    6
    18
    Hier sinds 6 maanden dat mijn zoon zich met slaapzak en al in bed van rug naar buik draait .. Met 5 maanden draaide hij voor het eerst op het speelkleed van rug naar buik.

6. angelryan

angelryan Actief lid

11 jan 2013
    244
    0
    0
    almere
    Hier doet onze meneer dat al omrollen in bed. En overdwars liggen. Dit doet hij sinds een week of 4. Hij doet het niet elke keer als hij in bed ligt maar zeker wel 1x per dag. Terug rollen kan die ook al maar dat gaat nog niet zo gemakkelijk, dus hou ik de babyfoon (camara) goed in de gaten. Dus hierzo verkent hij ze bedje al.

7. Brinta

Brinta Fanatiek lid

9 apr 2013
    2.145
    191
    63
    Zuid holland
    Ik weet eigenlijk niet precies meer wanneer hij er mee is begonnen maar volgens mij draait hij zo'n anderhalf maand ook in zijn bed.
    Hij heeft nog moeite met het terugrollen van buik naar rug dus als ik savonds voordat ik ga slapen zie dat hij op zijn buik ligt dan draai ik hem even naar zijn rug omdat ik er niet zoveel zin in heb om snachts mijn bed uit te gaan omdat hij terug naar zijn rug wilt :D

8. Brinta

Brinta Fanatiek lid

9 apr 2013
    2.145
    191
    63
    Zuid holland
    Overdwars liggen is hier trouwens zijn favoriet! Vind dit alleen een beetje sneu voor hem omdat hij vaak klem komt te zitten met zijn voetje tussen de spijl en de muur.

9. Ntje

Ntje Fanatiek lid

11 nov 2012
    3.720
    90
    48
    Almere
    Hier gaat ze sinds ongeveer 6 maanden het hele bed door. Sinds een week of 3 ook het beddengoed eruit gehaald omdat ze eronder ging met d'r hoofd.

Ze slaapt al vanaf 8 weken op d'r buik dus omdraaien heb ik nooit hoeven doen.

10. gusto

gusto Niet meer actief

Zoontje van 5 maanden rolt sinds een week of 2 t hele bed door. Heel erg vervelend want hij houdt zichzelf er echt mee wakker. Op z'n buik slapen wil hij niet maar toch rolt hij zodra ik hem op z'n rug leg in een seconde om... Vast leggen durf ik niet, dus best lastig :)

11. shaantje

shaantje Fanatiek lid

8 feb 2007
    1.332
    0
    0
    Hier nu een goede maand. Ze rolt met slaapzak en al om in bed en valt zo soms in slaap ;). Andere keren ligt ze te mopperen omdat ze op haar buik in bed ligt of ze draait helemaal andersom of ze ligt dwars in bed. In ieder geval ligt ze nooit meer hoe ik ze in bed heb gelegd :D.

12. Ikapika

Ikapika VIP lid

21 okt 2012
    5.073
    0
    0
    omgeving Haarlem
    Van buik naar rug kon ze met twee maanden. Van rug naar buik met 4 maanden. Sinds die tijd woezelt ze het hele bed door, inclusief slaapzak.

Deel Deze Pagina