Ik ben me aan het verdiepen in een vakantie voor komende zomer. Dan is ons zoontje 7 mnd. Normaal gesproken gaan we vaak naar Kroatie. Dit heeft alles wat wij willen; mooi weer en gezellige dorpjes. Alleen nu was het hier vorig jaar veel te warm voor die kleintjes (ervaringen van collega's) en ik vind het te ver rijden. Dus wie heeft er goede tips? We stellen dus de volgende 'eisen'; - Grote kans op mooi weer (wie wil dat niet ) - Gezellig dorpje (met terrasjes, winkeltjes enz.) op loopafstand - Niet meer dan één dag rijden.
Mijn zoon is dan wel ouder. Maar wij gaan naar Frankrijk richting het zuiden. En overnachten een keer en gaan dan verder. Het is daar ook haadt altijd mooi weer en gezellig. Heb nu al onwijs veel zin in vakantie. Succes met de keuze. Groetjes
Niet meer dan 1 dag rijden én mooi weer? Lastig... Je kunt ook buiten het hoogseizoen gaan en vliegen.
Gewoon naar Kroatie gaan en overnachten net voor de karawankentunnel, zo ongeveer waar mijn gasthof staat
Wij zijn gewoon naar zuidfrankrijk gereden, dochter was toen 5 maanden, gecorrigeerd 3 maanden. Ging heel goed in de auto, viel me alles mee. De oudste was toen 3. Dit jaar gaan we waarschijnlijk naar Spanje, ook met de auto, waarschijnlijk 2,5 dag.