Paracetamol mag wel als ze klein zijn hoor, Lisa heeft het ook aardig wat gehad ivm reflux. Eerst nog 60mg (kan je gewoon zo in de apotheek halen) en toen ze meer dan 6 kg woog 120mg. Ze heeft met 10 weken 2 weken in het ziekenhuis gelegen en kreeg daar ik geloof om de 6 uur 120mg. Ze had waarschijnlijk een virale infectie want in haar bloed, urine en ontlasting was niets te vinden en ze had rode vlekjes. Ze lag in het ziekenhuis omdat ze niet meer dronk en een sonde moest, anders had ze gewoon thuis uit kunnen zieken. In het ziekenhuis deden ze verder ook niets bijzonders. Maar het blijft eng als die hele kleintjes ziek zijn. Volgens mij kan je een zetpil van 120mg in de lengte trouwens wel doorsnijden. Gelukkig lijkt ze alweer helemaal opgeknapt!
vanmiddag 36.7, dus denk echt dat ze er al weer van af is! Toch knap van zo'n kleintje! Ik dacht nog ff aan tandjes omdat ze ineens ook veel kwijlde en op de speen van de fles knaagde, maar kan me niet voorstellen. Misschien toch ook keelontsteking geweest net als bij dr broer...
Wat fijn te lezen dat ze Elin er zelf bovenop lijkt te zijn gekomen! Echt knap voor zoon kleintje! Hopelijk voelt ze zich morgen alweer een stuk beter! Ennuh tandjes kan wel hoor, heb wel eens verhalen gehoord van kindjes die zelfs met tanden zijn geboren haha! Beterschap voor de kleine