Baby 8 weken slaapt moeilijk

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door FashiOn, 17 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. FashiOn

FashiOn Niet meer actief

Mijn zoontje van 8 weken slaapt sinds vorige week slechter, vooral overdag en vroeg in de avond. 'S nachts gaat het beter. Als ik hem in zijn wiegje leg blijft hij lang wakker en huilt. Hij gaat pas slapen als ik met het wiegje een tijd ga schommelen. Als ik dan wegga blijft hij meestal een half uurtje of een uurtje slapen en dan weer wakker en zo gaat het een beetje de hele dag..
    Wat zou er kunnen zijn dat hij niet wilt slapen? Weet het echt even niet meer

2. regi

regi Fanatiek lid

23 jul 2007
    1.671
    0
    0
    mamahonger hij wil gewoon graag bij je zijn en daar kun je het beste maar even aan toe geven hij is nog zo klein. als hij verder rustig en goed drinkt denk ik echt dat dat het is.

3. FashiOn

FashiOn Niet meer actief

Ja hij is idd wel rustiger als ik hem uit bed haal. Maar 3 weken geleden sliep hij heel goed als ik hem in bed legde en wegging. Daarvoor was hetzelfde als nu.. Toen sliep hij ook niet zo goed. Hij had toen wel last van spugen en zijn toen Nutriton gaan gebruiken en toen sliep hij beter. Nu minder Nutriton omdat hij last van zijn buikje ervan kreeg. De voeding komt toch weer wat omhoog, zou het daar aan kunnen liggen?

4. regi

regi Fanatiek lid

23 jul 2007
    1.671
    0
    0
    ja want dat doet zeer dat is onwijs zuur en brand in de slokdarm, deze kindjes willen het liefts rechtop gehouden worden, misschien kun je even in de topics zoeken naar reflux en kijken of je daar herkenningspunten in kunt vinden.
    onze dochter had het nl ook. en kon ook niet tegen nutriton vreselijke krampen, je kunt dan een voeding proberen zoals enfamil dat is dun in de fles en word dik in de maag dus dan kan het minder snel omhoog.

5. flipflop

flipflop Fanatiek lid

4 dec 2010
    3.265
    1.030
    113
    Zuid-Holland
    hoofdeinde van het bedje omhoog zetten?? kan de voeding minder goed omhoog komen

6. FashiOn

FashiOn Niet meer actief

Bedankt voor de reacties. Ik had al gelezen over reflux en herken daar inderdaad wat van. Hij krijgt nu borstvoeding gecombineerd met hypo allergene voeding. Is Enfamil ook hypoallergeen?

7. regi

regi Fanatiek lid

23 jul 2007
    1.671
    0
    0
    dat durf ik eigenlijk niet te zeggen, kun je misschien wel ff op googlen. succes

Deel Deze Pagina