Hey mijn zoon Ismael weegt nu denk ik z'on bijna 5,5 tot 6 kilo, weet het niet precies moet dinsdag naar bureau. Ik geef hem sinds drie dagen 4 *180/6 en 1*150/5 (hij drinkt alles op) doet hij het super hij heeft zelfs vanmorgen geslapen tot half 8... Maar denken jullie niet dat het teveel is wat ik geef, zullen ze dinsdag op het cb gaan zeiken daar over...? Wat geven/ gaven jullie zo rond dit gewicht/leeftijd (tis nogal een bink)
Elias is nu 10 weken, bijna 11 en dronk heel lang al 6 x 165 (150/5) en dat maakt dus een liter per dag ongeveer. Nu haalt hij soms de 5 flessen (ligt eraan hoer laat hij wakker wordt 's nachts/ 's ochtends) en dan krijgt hij 5 x 200 (180/6) en drinkt alles op, dat is ook een liter. Hij woog met 9,5 week 6000 gram en was 60 cm en is nu gister gewogen (met 10,5 week) op 6350 gram en 61 cm. Dus ik denk dat het prima is wat je doet, wij geven er zelfs nutriton doorheen om het dikker te maken anders kwam hij sneller dan om de 4 uur met die 6 flesjes... Tegen de tijd dat deze 5 flessen niet meer voldoende zijn voor hem moet ik het CB maar eens bellen want dan weet ik het ook niet meer Hier dus ook een flinke bink