Hier slaapt de dame ook sinds 2 weken niet meer door op een enkele nacht na. Gewoon een extra flesje en ze slaapt weer in gelukkig. Maar zo huilen als wat ik hier lees doet ze niet. Niet laten huilen, als het een sprong is hebben ze echt die extra aandacht nodig. Hier wordt ze wel altijd wat jengeliger 's avonds, puur van moeheid. Ze is blij als ze om 19 uur naar bed kan. Overdag slaapt ze maar 2 x een uurtje of zo, soms langer. Over pap: in Duitsland is het nog beter vertegenwoordigd. Je hebt niet alleen keuze uit tarwe of rijstebloem, maar ook uit griesmeel, spelt en havermout. Ik heb tot 6 maanden glutenvrije granen gegeven in de pap, daarna een tijd spelt (beter te verteren) en nu pas havermout. Tarwe krijgt ze wel in de boterham.
Goed gedaan hoor! Ze zijn nog maar zo klein.. Mannetje van 2 heeft vannacht naast me geslapen. Dat was de eerste keer sinds hij een maand of 10 was Dus het is echt geen probleem als ze het gewoon nodig hebben
8 maanden he? Ik zou denken: de verlatingsangst heeft z'n intrede gedaan! Niet laten huilen dan, maakt het alleen maar erger. Troosten en weten dat het een fase is... En bedenken dat doorslapen VOOR de eerste verjaardag beslist geen garantie is op nooit meer gebroken nachten