Mijn zoontje is gewend te drinken uit Avent flessen met natural-spenen. Dit gaat prima. Ik heb hem eens geprobeerd te laten drinken uit een Difrax S-fles maar dit pikte hij totaal niet. Nu weet ik dat Avent ook handvatten heeft om te oefenen met zelf vasthouden e.d. (die dikke fles wil de ene keer wel maar de andere keer is dat nog wat lastig). Nu lees ik dat de handvatten niet op elke fles passen (lees: niet op de natural fles?) maar wel op "de meeste" bekers en flessen. Ja wat moet ik daar nou mee? Ik wil dus weten: op welke flessen passen de handvatten van Avent? En dan wil ik ze dus NIET op een beker
Misschien niet het juiste antwoord maar waarom geen tuitbeker van Avent?? Melkflessen hebben geen handvaten. Difrax heeft bij één soort fles een handgreep.
Omdat we wel oefenen met een tuitbeker maar dit pikt hij nog niet heel erg... Bieden we elke keer aan maar dat vindt meneer nog erg lastig
Maar de gouden tip over "hoe went meneer WEL aan die tuitbeker" mag ook hoor (dit gaat trouwens over het 'tussendoor' drinken; zijn melk krijgt hij nog gewoon uit de fles)
ik heb voor de aventflessen waar die vanaf de geboorte uit drinkt handvatten. ideaal en ze passen op de grote en de kleine...uiteindelijk kun je ipv de speen ook een tuitje erop zetten
Ik heb ook de natural serie en had losse handvaten gekocht. Die passen er dus niet op, zoals jij ook ontdekt hebt. Ik heb nu een classic fles, de 'standaard' avent fles en daar passen ze wel op. Je kunt de bovenkant, t gedeelte met de speen wel weer gewoon op de natural fles draaien. Helaas moet je kindje dan wel wennen aan een andere speen.
klopt de handvaten passen niet op de nieuwe serie van avent! maar zouden ze geen nieuwe serie handvaten maken die op de nieuwe flessen passen? lijkt me vrij logisch, misschien avent eens mailen met je vraag. ik vind 8 maanden ook nog wel erg jong om al de melk uit een tuitbeker te laten drinken hoor, lekker nog de fles voor de melk houden en de tuit voor extra drinken.
Vind ik ook! Daarom zei ik al; dit gaat over het extra drinken. Melk krijgt hij lekker uit de fles. Geen probleem. Die wil hij alleen elke keer zelf vasthouden Alleen dat extra drinken is nog een dingetje Meneer wil water/ thee (of thee met melk) niet echt drinken. Dus maak maar heel waterige melk...