maillot

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door love 8, 8 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. love 8

love 8 Bekend lid

16 jan 2009
    580
    0
    0
    kan iemand mij vertellen waar je leuke maillots kan kopen, maar dan niet effen maar met strepen stippen ofzo. die wat sterker zijn.

ik had er laatst 2 bij de h&m gehaald, mijn meisje had er 1 aan met stippen en binnen een uur, kwamen er al halen aan die stippen, en de maillot zag er halverwege de dag helemaal pluizig uit.

echt balen. het zal wel door het kruipen komen, ik vond het helemaal te gek. maar ja het ziet er niet meer uit, zo kan ik elke week nieuwe maillots halen,

die van de prenatal zijn beter, maar daar hebben ze hier niet echt leuke, alleen effen eigenlijk,

2. Coconut

Coconut Actief lid

31 jul 2009
    197
    0
    0
    NULL
    NULL
    Misschien op de plaatselijke markt??

3. Dretjuh

Dretjuh VIP lid

12 okt 2007
    8.240
    85
    48
    Vrouw
    Visagiste voor MAC Cosmetics, eigenaresse webshop
    Brabo in België
    Hema heeft vaak wel leuke, primark (in rotterdam), online uiteraard (kleertjes.com bijvoorbeeld)
    C&A, V&D misschien?

4. friezinne82

friezinne82 Bekend lid

6 mrt 2009
    719
    0
    0
    ambulant woonbegeleider
    Bij zeeman hebben ze ook leuke maillots! Mijn dochter heeft er één met bloemen!

succes

5. zo79

zo79 Fanatiek lid

27 nov 2007
    3.925
    0
    36
    Hema heeft inderdaad altijd maillots met stippen strepen en figuren. Blijven ook wel redelijk mooi is mijn ervaring. Maar je ontkomt er bijna niet aan: maillots gaan "pluizen".

Misschien leggings proberen? Bij de Hema hebben ze die ook wel met een motief.

6. Danabelle

Danabelle Fanatiek lid

3 jan 2008
    2.495
    0
    0
    Tja, in een bepaalde kruip-periode kun je idd veel nieuwe maillots en leggings kopen.. Dat is niet anders.. die van Zeeman vallen wel heel groot vind ik, maar ze zijn wel goedkoop (dat is handig als je vaak nieuwe nodig hebt haha) en leuk.

7. bernadet26

bernadet26 Fanatiek lid

28 sep 2009
    1.335
    1
    36
    winkel medewerkster
    op het moment hebben ze bij de zeeman hele dikke maillots, heb er zelf een paar gekocht en ze zitten heel goed bij ons meisje. nu kruipt ze natuurlijk nog niet maar ze ligt wel veel op het speelkleed te spelen en te rollen, en die maillots ravalen of pluizen niet.
    of idd op de markt is misschien ook een idee

8. Miffy77

Miffy77 Fanatiek lid

9 jan 2009
    2.725
    3
    38
    Maastricht
    Kijk eens op www.sokshop.nl, daar hebben ze mooie.
    Ook op kleertjes.com de beenmode even checken, nu ook nog eens met 15% korting. Die van Bonnie Doon zijn goed van kwaliteit.

Ik heb ook goede ervaring met de maillots van Oilily. Zien er erg vrolijk uit, en zijn mooi van kwaliteit, gaan niet snel pluizen. Kun je kopen bv op olliewood.nl

9. belize

belize VIP lid

25 feb 2009
    11.105
    203
    63
    heb van baby walz gekocht. ze hebben er heel veel hele leuke ....

10. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.809
    3.339
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    vorig jaar hadden ze erg leuke bij de Wibra . Ik vind de Wibra ook één van de weinige winkels waar de maten qua maillots een beetje kloppen...

11. Djamila

Djamila Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.221
    3
    0
    Bij de wibra, zeeman en hans textiel hebben ze vaak heel veel keus, en ze zijn oko best van goede kwaliteit.

12. lizab

lizab Fanatiek lid

7 mei 2007
    3.467
    1
    0
    planner kraamzorg
    Drenthe
    Ik heb ze van H&M. Die met strepen staat geweldig, en ik heb ook de effen omdat die zo mooi van stof zijn. :)
    H&M Shop Online

alleen gaan ze vanaf maat 86 geloof ik. De maat klopt prima. 104 zit hier goed en dat is ook haar kledingmaat.

13. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.068
    3.862
    113
    De Hema maillots vallen klein, mocht je daar maillotjes willen kopen. Ik heb ze van de Wibra, Zeeman en van Scapino. Die van Scapino blijven ook mooi, maar helaas hebben ze niet zoveel keuze.

Deel Deze Pagina