jaaa ons meisje alweer een half jaar...ontwikkeling

Discussion in 'Baby en dreumes' started by mamatje77, Mar 21, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. mamatje77

mamatje77 Fanatiek lid

Aug 14, 2008
    3,050
    1
    0
    Ons meisje is vandaag een half jaar oud!! Wat gaat de tijd toch snel!! Ben heel benieuwd hoe het gaat met andere kindjes van een half jaar oud...
    Gewoon om ervaringen te delen ed.

Ons meisje wil al heel lang overal bij zijn en alles volgen
    ze wil al gaan zitten uit haar zelf ze komt iedere keer met haar hoofd omhoog als ze op haar rug ligt...
    Ze vind haar tenen en voeten al heel erg interessant
    kan van haar rug naar buik rollen en als ze dan zo ligt wil ze al heel graag gaan kruipen...maar dat lukt haar nog niet...
    Ze wil alles pakken soms 2 speeltjes in haar handen haha
    ze begint eenkennig te worden bij vreemden begint ze soms te huilen
    heerlijk aan het kletsen en geluiden maken maken met lippen tong
    Ze herkent bekende mensen heel goed ook van foto's
    kiekeboe begint een beetje leuk te worden
    als ze trouwens op schoot zit of ze ligt op haar buik strekt ze haar armen naar haar rug....herkent iemand dit??

2. mamatje77

mamatje77 Fanatiek lid

Aug 14, 2008
    3,050
    1
    0
    Even weer up

3. FmT

FmT Fanatiek lid

Jan 24, 2011
    2,860
    0
    0
    Haha nou gefeliciteerd met een half jaar. Mijn dochter is vandaag ook een half jaar oud, dus ik weet precies hoe je je voelt. Maak er een leuke dag van :)

Ik herken dat trouwens niet, hier is ze ook nog lang niet zo ver als jou meisje is.

4. mamatje77

mamatje77 Fanatiek lid

Aug 14, 2008
    3,050
    1
    0
    Ook gefeliciteerd!! Die van jou is dus ook van 21-9
    vind het allemaal zo snel gaan!!
    Vond het gewoon leuk om een beetje te vergelijken...ieder kind heeft zijn eigen ontwikkeling...
    Volgens mij is ze idd vrij rap...vind dat ook best wel jammer, gaat het baby zijn er zo snel af..

5. FmT

FmT Fanatiek lid

Jan 24, 2011
    2,860
    0
    0
    Ja het gaat verschrikkelijk snel, gelukkig maakt ze elke dag weer iets nieuws mee en ze maakt me ook altijd zo aan het lachen.
    Ze is hier ook op 21 september geboren om 00:41.

Als ik nu je laatste zin trouwens teruglees dan doet Fae dat ook wel, heb het eigenlijk niet echt als iets vreemds opgemerkt, maar meer dat ze niet weet hoe ze moet zitten of liggen. Dus gewoon ontdekken zeg maar. Ik denk dat dat vanzelf wel overgaat haha.

6. friezinne82

friezinne82 Bekend lid

Mar 6, 2009
    719
    0
    0
    ambulant woonbegeleider
    Hoi!

Mijn jongste dochter is van 2 september, dus net iets ouder.

Zij draait van buik naar rug en van rug naar buik, maar alleen als ze er zin in heeft.
    Soms meen ik dat ik het woord "heit" hoor, maar dat zal denk ik toeval zijn. Verder maakt ze allerlei geluidjes, voor in de mond maar ook uit haal keel.
    Ook zij vindt haar voeten heel interessant maar vooral erg lekker hihi
    Ze trekt zich echt op als ze je vingers vast heeft, zo tot zit. Ze beweegt mee op muziek.
    Ook hier is het heel duidelijk dat ze bekend van onbekend onderscheid. Is mijn moeder heel blij mee, want nu begint ze te lachen als ze mijn moeder ziet in plaats van het huilen wat ze eerst deed...

Ik herken het trouwens niet dat ze de handen naar achter strekt.

Veel geluk met je kleintje!

7. Lunacy

Lunacy Actief lid

Dec 14, 2010
    475
    0
    16
    Ik lees mee! Maar alleen om te zien wat ik de aankomende tijd allemaal kan verwachten!! Superleuk als ze 's ochtends opstaan en ineens weer nieuwe truukjes kunnen.

Share This Page