Wij hebben onlangs een buggy gekregen en ik vraag me af wanneer je kindje hierin kan. De buggy is namelijk behoorlijk rechtop en onze kleine went net pas aan de kinderstoel. Over een maand gaan we een weekendje weg en zouden we eigenlijk de buggy mee willen nemen. (Voor korte eindjes, voor langere afstanden dan de wandelwagen).
Toen onze oudste 6,5 maand was zijn we naar Turkije gevlogen en hebben we ook een buggy meegenomen. Wel eentje die helemaal plat kon. Als jou buggy helemaal plat kan, kan hij/zij er best in voor korte afstanden. Kun je een beetje afwisselen dan liggen dan wat rechter.
Onze oudste zoon zat vanaf 5,5 maand al af en toe in de buggy, maar hij was best een vlotte. Ook kan onze buggy goed in ligstand. We hadden hem volgens mij toen gewoon een beetje naar achter geklapt staan en als hij moe werk klapten we hem helemaal naar ligstand. Als je de rugleuning niet kunt verstellen zou ik wachten tot je kindje goed zelf kan zitten.
Hier pas met een jaar. Vind dat je kindje goed zelfstandig moet kunnen zitten. Ook denk ik dat mensen veels snel een buggy nemen.. De ondersteuning in de rug is belabberd in zon ding is niet best voor het rugje.. Als je af en toe die kleintjes hangend in een buggy zie zitten.. Eigenlijk zijn ze er nog te klein voor maar moeders vind het zo handig denk ik dan.
Beetje kort door de bocht...sommige moeders wonen 3 hoog bijv. Met buggy kunnen ze dan wat vaker naar buiten. En mijn bugaboo zit voor mijn zoontje echt niet veel beter als mijn buggy, maar ik vind het zelf wel een stuk lekkerder lopen.
mijn meisje van 3 maanden oud ligt al in de buggy,maar dat is wel een buggy die vanaf 0 maanden te gebruiken is,icm een babynestje. Dit is de maclaren xt techno. Ze ligt in haar babynestje in de buggy gewoon plat,en er zit op alle 4 de wielen veringen om de schokken op de vangen,ideaal.
Nou weet niet welke jij heb maar mijn bugaboo zit toch echt wel veel beter als een buggy.. Maargoed ieder mag vinden wat hij wilt. Wat ik vind heb ik neer gezet. Of het kort door de bocht is weet ik niet... De meeste flats beschikken over een lift en anders zet je hem beneden aan een slot.. Overal is een oplossing voor
hier met 6 maanden over gegaan naar de buggy, dit omdat mijn zoontje toen al zelfstandig zat, kon gaan staan in de box en zich " verveelde" in de wagenbak, maxicosi etc. hij vond het geweldig en nog steeds
Waar woon jij dat de meeste flats een lift hebben? En zijn er ook geen portiekwoningen in jouw omgeving? En een kinderwagen beneden op slot zetten kan bijna nergens. Dat er in jouw situatie een oplossing is betekent niet dat dat er voor iedereen is he. En ik heb idd een goede buggy, maar je ziet tegenwoordig weinig gammele buggy's meer.
In mijn buurt hebben de flats idd een lift. en nee het zijn niet allemaal nieuwe flats. Meid waar maak je je zo druk om ts vraagt wanneer je je kindje in de buggy hebt gedaan ik geef daar een antwoord op meer niet.. of je in een flat woont of eensgezinswoning doet er toch helemaal niet toe in de vraag van ts... dan kan je bij elk antwoord wel wat als wat als. en als ts wel in een flat had gewoont was mijn antwoord ook niet anders geweest. want vind het nog steeds edit: daarbij als je in een flat woont zonder lift zou je de maanden ervoor toch ook beneden moeten komen met je kinderwagen bak.
Ik kan er gewoon niet zo goed tegen als mensen niet verder als hun straatje kijken en de buggy pas vanaf 1 jaar vind ik wat overdreven. Natuurlijk kom je wel het huis uit met een wandelwagen als het moet, maar met een buggy wat vaker in dat soort situaties.
Je kan het beste wachten tot ze zelf kunnen zitten. Dan is de rug sterk genoeg om zittend vervoerd te worden. Als je een buggy hebt die ook helemaal plat kan kan je hem wat eerder gebruiken.
dit gaat echt helemaal nergens over. ik geef gewoon antwoord meer niet. jij maakt er een compleet ander verhaal van wat helemaal niet relevant is voor ts. jij wel ja ik dat is jouw mening respecteer ik. respecteer de mijne dan ook dat ik pas voor kies vanaf 1 jaar. dank uw ja sommige mensen wonen in een flat en?? moet ik dan aan iedereen gaan vragen hoe ze wonen voordat ik mijn mening mag geven? en wordt er moedeloos van dat ik daarop aangevallen wordt ik ga jouw toch ook niet aanvallen om het feit dat jij je kind wel in een buggy vervoerd. zo en nu ben ik hier weg
Je gaf zelf een sneer naar moeders met buggy's hoor. En kindjes kunnen voor hun eerste best wel zitten.
ik zou hem alleen in de buggy doen als deze ook plat kan. want ook al kunnen ze goed zitten, ze vallen ook wel eens in slaap. en dat zit echt niet lekker hoor. dat hangt dan vaak in zo'n wagen met koppie naar de zijkant.
Onze kleine kan nog niet goed zelfstandig zitten, maar het is dan alleen even voor kleine eindjes als van het vakantiehuisje naar het zwembad bijv. Voor de grotere afstanden gebruiken we dan gewoon de wandelwagen.
ik zou het persoonlijk niet doen dan buggy's bieden namelijk minder steun en de vering is minder dan die van een wandelwagen. voor een baby die nog niet zelf kan zitten is een buggy nog te belastend hun kraakbeen is nog zacht.
Onze meid zit sinds een week in de buggy. Ze was nu helaas toch echt te klein geworden voor haar wagenbak . Ze kan echter al goed zelfstandig zitten en de buggy kan zo goed als plat, dus dat is wel fijn. Zelf vind ze het schitterend en kan alles nu goed bekijken. Zo lang mogelijk in de wagenbak lijkt mij voor het ruggetje het beste, maar als je kindje goed zelfstandig kan zitten en de buggy kan plat, dan kan het best.