slapen

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door nadiatjuh, 25 nov 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nadiatjuh

nadiatjuh Lid

21 aug 2012
    17
    0
    0
    NULL
    NULL
    hallo,
    begin beetje ten einde raad te worden.
    heb nu een dochtertje van 6 maanden. ze heeft eigenlijk nog niet echt nachten doorgeslapen. meestal moest ik er s nachts uit om tutje te geven en dan sliep ze weer veder. soms meerdere malen per nacht.

nu krijgt ze bambix pyama papje en ze heeft daarna ook 2 weken doorgeslapen dan bedoel ik van 9 tot 5 6 uur. om 7 uur ongeveer krijgt ze pas weer een fles maar dat te rekken lukt meestal wel.

maar sinds paar dagen wil ze niet meer s avonds slapen in der eigen bed ( overdag geen problemen mee)

als ik er bij ons in bed ligt slaapt ze redelijk. ( ik zeg redelijk omdat ze dan ook nog ligt te rommelen met wakker worden) als ik er dan helemaal omkrul is het goed.

we hebben ook al camping bed in onze kamer ge\zet maar ook dat helpt niet. ik weet niet meer wat te doen. iemand tips of sugesties misschien. het lijkt steeds erger te worden. en als ik er dan oppak valt ze meteen in me armen in slaap. leg ik er dan terug is het drama.

ook slaat ze constant met der armpjes heen en weer.

hoop op tips thanks alvast

2. Esje13

Esje13 Fanatiek lid

4 mrt 2013
    1.574
    0
    0
    NULL
    NULL
    Slaapt ze overdag wel goed? En slaapt ze dan in haar eigen bedje?

3. Shandy

Shandy Fanatiek lid

14 jan 2012
    2.603
    18
    38
    Zoekt ze geborgenheid,heeft ze 'teveel' ruimte in haar bedje?
    Google eens op matrozenbedje. Dan ligt ze wat knusser en warmer,missch scheelt het?

4. nadiatjuh

nadiatjuh Lid

21 aug 2012
    17
    0
    0
    NULL
    NULL
    hoi ja over dag slaapt ze goed in der eigen bed. ze gaat er wakker in en gaat meestal zonder veel moeite slapen. ze slaapt ook niet veel overdag denk gemiddeld 3 uur.

dat maakt het zo raar overdag geen problemen.

ja misschien zoekt ze dat wel maar ik ben bang als ik er te veel gewenning van maakt dat ze niks anders meer wil.

5. Jo85

Jo85 Niet meer actief

Welkom op de leeftijd van 6 maanden.
    Het is even iets waar je doorheen moet hier was het ook drama rond die leeftijd.
    Je kan gerust die geborgenheid geven als ze het nodig heeft.
    Dat geeft haar rust waardoor het jou ook weer rust geeft.
    Hier ee baby gehad die met 6 maand bij ons geslapen heeft en met 7,5 maand weer probleemloos terug in zijn bedje ging.

6. Esje13

Esje13 Fanatiek lid

4 mrt 2013
    1.574
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mijn dochter slaapt ook overdag gemiddeld 3 uur verdeeld over 3 slaapjes van 1 uur.
    Hoe laat gaat ze naar bed voor de nachg?
    Is ze wel moe genoeg? Al eens badje geprobeerd om voor het slapen gaan te doen?

7. nadiatjuh

nadiatjuh Lid

21 aug 2012
    17
    0
    0
    NULL
    NULL
    omdat ze eigenlijk altijd al wel wat moeilijker slaapt hebben of proberen we een vast ritme te geven dus naar der potje in bad. ze krijgt normaal rond 8 uur laatste flesje nu hebben we het rond 7 geprobeert. en ja ze is dan echt moe wrijft in der ogen en gaapt dan ook.

overdag slaapt ze rond half 12 1 uur tot anderhalf uur en dan rond alf 4 4 uur slaapt ze half uur driekwatier. en als ze om 7 uur flesje krijgt probeer ik haar altijd wat te laten slapen nog dat doet ze dan meestal tot 9 max.

ik ben zo bang als ik haar te veel aandacht geeft dat ze dat door heeft en me vriend heeft helemaal zoiets van niet aan toegeven en misschien maar gewoon een tijd laten huilen. maar dat vind ik zo zielig.
    het is niet zo dat ik om elke schreeuw aan der bed sta maar 10 min huilen vind ik toch wel max. dan geef ik er een aai over der hoofdje kalmeer ik er en ga ik weer weg. alleen dat helpt dus nu voor geen meter

8. Esje13

Esje13 Fanatiek lid

4 mrt 2013
    1.574
    0
    0
    NULL
    NULL
    Is ze overdag dan de ochtend de hel tijd wakker?
    Hier krijgt ze rond 7 de fles en gaat ze rond half 10 een uurtje naar bed.
    Dan in de middag tussen 13 en 14 uur naar bed en nog een keer rond 16.30.

Voor de nacht gaat ze na de fles van 19uur naar bed.
    Misschien dat een ander ritme haar kan helpen?

Deel Deze Pagina