goed, even een smakelijk onderwerp zo op de vroege ochtend haha. Zoonlief heeft regelmatig, wat ik noem, vlokkenpoep. Allee zit dan onder de vlokjes poep. Ik denk dat het vezels ofzo zijn. Alleen is mijn probleem dat ik het vrijwel niet schoon krijg! En aangezien ZL geduld van niets heeft ligt hij vrij snel te draaien of te kermen. Normaal is luier verwisselen geen probleem hoor, maar met de vlokkenpoep wel. Wie heeft een tip hoe ik dit beter (sneller) schoon krijg?
Met een nat washandje schoonvegen. Is wat ruwer dan zo'n billendoekje en dat veegt dan wat makkelijker weg.
Gisteren gedaan, maar ook dat werkte niet voldoende. Alhoewel het was geen 'gewoon' washandje, maar zo'n vochtige van de kruidvat. Is ook al iets ruwer, maar niet zo ruw als een normaal washandje.
Ik ken het, je blijft gewoon vegen. Ik zette mijn dochter wel eens onder de douche. Gewoon even billen afspoelen en klaar.
Als die kan staan zou ik em staand verschonen Doe/deed ik ook bij C als ze een poepluier tot der nek had. Veel makkelijker Ze bleef gewoon netjes staan.
Herkenbaar..! Ik zette zl vaak gewoon snel met zn billen in een laagje water in bad! Of spoelde het onder de douche even af.
Met een poepluier lijkt me dat niet handig en mijn kleine spring-in-het-veld blijft niet staan. Het is al heel wat dat hij blijft liggen voor verschoning haha
Telefoon op kinderslot met leuk filmpje erop in z'n handen geven.werkte hier als een tierelier. Alleen in uitzonderingssituaties
Ja herkenbaar heeft dochter ook wel eens. Ook geen geduld maar ze moet van mij. Is vaak schreeuwen en drammen van haar kant maar is niet anders.