mijn zoontje van nu bijna 3 maanden slaapt overdag nog beneden in de kinderwagenbak hij wil niet boven in z'n eigen bed. snachts is dit geen probleem maar overdag dus wel.. in het begin toen die nog heel klein was wou die dat ook niet dus heb ik hem maar in de kinderwagenbak gelaten en wou nu dus proberen of die nu wel boven wil/kan maar dus nog steeds niet.. hoe deden jullie dat? lieten jullie hem/haar dan nog gewoon maar in de kinderwagenbak slapen tot ze er wel aan toen waren?
Mijn dochter heeft best een hele tijd beneden geslapen, op een gegeven moment begon ik juist te merken dat ze boven wat beter begon te slapen. Als jij graag wil dat hij boven slaapt zou je hem een keer op bed kunnen leggen terwijl jezelf boven bezig ben, dan kan hij rustig wennen.
Dat zou ik nog wel eens kunnen proberen ja dankje. want nu moeten we echt de heletijd niet te hard praten/dingen doen die veel geluid maken want hij word van alles wakker..
Mijn kleintje heeft een poos in de box in de woonkamer geslapen, toen het duidelijk werd dat hij niet meer lekker sliep hebben we hem voor zijn slaapjes naar zijn eigen bedje gebracht. Volgens mij was dit ook rond 3/4 maanden. Dat sliep toen een stuk rustiger voor hem. Maar ik heb het dus eigenlijk aan hem overgelaten, zeg maar. Hij gaf heel goed aan dat ie' niet meer lekker sliep in de woonkamer
Mijn kleintje sliep ook altijd beneden in de kinderwagenbak en wilde overdag nooit in haar eigen bedje slapen. Tot de dag dat ze maar bleef huilen in de kinderwagen en ik het in haar bedje ging proberen... ze sliep meteen als een roosje en slaapt sindsdien ook overdag gewoon boven in haar bedje. Wat nu wel heel handig is is dat ze ook makkelijk in de kinderwagen slaapt als we ergens heengaan! Komt dus allemaal vanzelf
Hier ook zo. Tijdje goed opgelet wanneer ze moe werd en in bed gelegd. Regelmatig een tijdje laten huilen, soms viel ze in slaap, soms ook niet. Kan nu goed inschatten of ze moe genoeg is en nog steeds wil ze af en toe niet in bed slapen, leg ik haar in de box valt ze daar in slaap. Dekentje eroverheen, werkt ook. Hoewel ze beter slaapt in bed, maar verplaatsen werkt meestal ook niet echt
Hier ook een hele tijd in de kinderwagenbak gehad, maar op een gegeven moment kreeg hij daar steeds minder ruimte in. Toen echt overgestapt anaar zn bedje. Dat was niet makkelijk, meneer was het er niet mee eens. We hebben toen ook op het kdv aangegeven niet meer in de kinderwagen te laten slapen, want dat gebeurde daar nog wel, en dat werd ook wat verwarrend voor hem natuurlijk.. Denk dat Finn toen ruim 4 maanden was
Gewoon blijven proberen. Elke dag even 5 minuten in bedje, wil ie echt niet, kan ie altijd terug. Het is denk ik, een kwestie van gewenning.