Is er hier iemand ervaring met klysma's zetten? Mijn kleine vent wordt in augustus 2 jaar, heb 2 uur geleden er 1 gezet maar nog niks eruit gekomen...... Toen ik de klysma open maakte kwam er wel al een beetje vloeistof uit..... Zal hij te weinig binnen hebben gekregen? En hoevaak mag je een klysma zetten?
In principe moeten een paar druppeltjes minder niet uitmaken. Is het echt een klysma of microlax of norgolax? Hoe vaak je een klysma mag geven verschilt per persoon/klachten, alleen je eigen arts kan hier antwoord op geven.
Het is idd microlax. Mijn huisarts was even een spoedvisite aan het rijden ze belt me zo terug, dacht even vragen of hier ervaringsmensen zijn....
Ik meen me te herinneren dat ik wel gelezen heb dat het snel zou moeten werken, maar heb hier ook wel eens een paar uur gewacht tot het zou gaan werken
De huisarts stond er wel van te kijken dat er nog niks uit was gekomen, misschien idd omdat er al wat vloeistof uit was gegaan. Ik kon toch het beste tot morgen wachten om een nieuwe te zetten. Maaaaaar om half 7 vanavond een gil en een gepruttel en de luier zat bomvol!!!!! Bedankt voor jullie reactie dames!