Mijn dochter heeft vorige week luieruitslag gehad op haar billen. Dat is, met behulp van billencreme, helemaal overgegaan. Maar nu zag ik gisteren ineens dat ze tussen haar schaamlippen nog allemaal rode uitslag heeft zitten. mag ik hier ook billencreme opdoen? Het is een supergevoelige plek natuurlijk... Bedankt dames .
Volgens mij mag dat niet maar wat je er wel aan moet doen geen idee eigenlijk..! Dus ik lees mee als er iemand wel weet wat je dan mag doen heb ik ook weer wat geleerd..
Ik zou de huisarts even bellen voor de daar allerlei spulletjes op smeert. Zou je bij jezelf ook niet doen toch?
Hoeft niet meteen iets ergs te zijn, af en toe moet je bij meisjes de schaamlippen gewoon een beetje schoonmaken met een watje en lauw water, dan doe ik er altijd bepanthen op en de volgende dag is het weg. Het komt gewoon door de urine en soms wat bacteriën van achter die naar voren gaan, dan ruikt de boel wel eens een beetje vissig zeg maar. Als je het niet zeker weet even langs de huisarts. Succes, Charlie
Ik heb gebeld, en ik mag er gewoon billencreme op smeren. Wel even in de gaten houden dat het niet erger wordt. In dat geval mag ik er schimmelinfectiecreme op doen. Bedankt voor de tips!