website voor zelf hapjes maken

Discussion in 'Voeding' started by Suus84, Dec 7, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Suus84

Suus84 Niet meer actief

sinds 2 weken krijgt onze kleine 's avonds avondeten. Ik geef nu eigenlijk elke dag om 1730 zo een 6 maanden potje. Dit gaat telkens helemaal leeg. En als ie leeg is is het brullen want mevrouw wil meer. Ze heeft geen last van haar darmpjes van het eten.
    Nu wil ik zelf hapjes gaan maken. Ik heb op internet gekeken, maar er zijn aardig wat sites hierover. Niet elke site vind ik handig. Of er staat amper wat op. Heeft er iemand misschien tips welke site het beste is of is er een misschien een boek waarin wat recepten staan??

2. Shakes

Shakes VIP lid

Apr 2, 2013
    14,132
    5,874
    113
    Female
    Vlaanderen
    Op die leeftijd heb je toch helemaal geen recepten nodig? Gewoon een groente stomen en aardappeltje erbij. Voor je alle groenten uitgeprobeerd hebt, zit je alweer weken verder.

3. Suus84

Suus84 Niet meer actief

mag je er ook vlees bij doen want in die potjes zit ook een beetje vlees

4. pientje1

pientje1 Niet meer actief

Een goede website heb ik helaas niet gevonden.
    Maar inderdaad wat groente stomen (wortels, courgette, bloemkool, broccoli boontjes enz) en gekookte aardappelen. Vlees kan je er zeker door doen, gehakt, kip, ham. Macaroni met tomaat en courgette, rijst met kip, tomaat en aubergine. Gewoon wat uitproberen.
    Succes!

5. Shakes

Shakes VIP lid

Apr 2, 2013
    14,132
    5,874
    113
    Female
    Vlaanderen
    Voor wát ze wanneer mogen heb ik altijd het schema van kind&gezin in België aangehouden: Eten en drinken

6. kwebbel86

kwebbel86 Niet meer actief

Share This Page