Mijn lieftallige dochter kan goed hard bijten en het liefst in mij. Ik weet dat dit nog niet bewust doen en het besef oorzaak gevolg komt pas veel later. Maar hoe hier nu mee om te gaan? Ze heeft overigens al 8 tanden dus het doet ook goed pijn als ze bijt
Ook maar daar ben ik al een tijdje terug mee gestopt. Nu komt ze bijvoorbeeld tegen mij aanstaan en dat bijt ze in mijn arm of been
Hier ook een bijtert ! Ze komt gewoon naar je toe getijgert om je flink te bijten en schreeuwt er nog "aaarwww" bij. Ik wilde er laatst nog een topic over maken ze doet dit al 2 maanden ook bij andere babies wilt ze dit doen. Zal er vast bijhoren maar hoop niet dat wanneer ze een dreumes is nog steeds bijt.
oke... mijn zoon knijpt.... ook niet zo lekker... haha... Ik zeg altijd 'Je mag mama niet knijpen' en trek dan zn handje los... maar dat werkt nog niet zo goed... Hij beet eerst met de borstvoeding ook vaak..... nu haal ik hem dan los en doe t zelfde als met t knijpen.. maar laat hem dan ook even een minuutje wachten voor hij weer mag drinken.. hij bijt nu steeds minder vaak... .... maar uhhh.. tja... ik weet t dus ook niet zo goed dan eigenlijk..