Veel verslikken en hoesten

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door EJ2012, 4 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. EJ2012

EJ2012 Lid

4 feb 2013
    6
    0
    0
    Huismama
    Zuid Holland
    Ik vermoed dat mijn dochter, (bijna 8 maanden oud), druk bezig is met tandjes krijgen (voel echter nog niks). Ze kwijlt veel en kauwt op zo'n beetje alles. Nu merk ik sinds een paar weken dat ze vreselijk veel hoest en zich steeds verslikt. Ben al met haar naar de huisarts geweest om keelpijn uit te sluiten. Zou veel hoesten en verslikken te maken kunnen hebben met tandjes? Zo ja, hoe lang duurde het bij jullie kinderen voordat er eindelijk een tandje te zien/voelen was? Bedankt dames :D

2. renaatje86

renaatje86 Bekend lid

4 feb 2011
    597
    22
    18
    Ik ben kapster
    in het mooie drenthe
    Mijn zoontje heeft met tandjes krijgen nooit gehoest of zich verslikt ofzo, wel heel erg gekwijld. Misschien dat ze zich verslikt in haar kwijl en daarom zo hoest?

Het ene tandje zat er ineens en de ander duurde een poos, zag ik al een dikke 2weken een wit waasje voordat hij door kwam. Erg wisselend. Misschien weet het CB waar het verslikken/hoesten vandaan komt?

3. EJ2012

EJ2012 Lid

4 feb 2013
    6
    0
    0
    Huismama
    Zuid Holland
    Bedankt voor je reactie!

Vandaag heeft ze nog nauwelijks gehoest, haha! Ben benieuwd hoe het vanavond gaat. We moeten over 2 weken weer naar het CB. Zal het inderdaad even navragen.

Deel Deze Pagina