Mn jongste had de hele dag koorts. Bij het opstaan 40.3 en bij het naar bed gaan 39.7 (met pcm)- desalniettemin was ze de gehele dag door gewoon vrolijk aan het spelen. Ze at wel minder dan normaal en sliep wat meer, maar verder leek er weinig aan de hand. Nu heeft mn oudste morgen een playdate gepland met 2 best drukke vriendinnetjes bij ons thuis. Echt heel rustig zal het dan in huis dus niet zijn en de kans is groot dat dreumes de hele dag achter de grote meiden aan gaat rennen. Zouden jullie de afspraak door laten gaan gezien de gezondheid van mn dreumes (15 mnd) of niet? Aan de ene kant lijkt ze helemaal niet zo ziek, maar ze heeft wel hoge koorts natuurlijk.
Ik zou even kijken wat het morgenochtend is. Met zulke temperaturen zou ik toch proberen om haar veel te laten rusten en ook veel met haar bezig zijn. Ik zou dan zelf denk ook niet echt zin hebben in extra kids zeg maar...
Tja altijd lastig. Volgens mij zegt de temperatuur niet altijd wat. Je kunt beter kijken naar hoe je kindje zich gedraagt. Als jij denkt dat het wel goed zal gaan zou ik het gewoon door laten gaan. En misschien gaat het morgen alweer een stuk beter
Zolang hij tierig is en wil spelen mag hij spelen. Bij echt hoge koorts geef ik wel een zetpil paracetamol (meestal voor het slapen).
Misschien ook even met de ouders van die andere kindjes overleggen. Niet iedereen wil het risico lopen dat zijn/haar kinderen ook ziek worden na een playdate...