baby 9 maanden hoest erg maar wil geen hoestdrank

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door jesje1982, 23 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jesje1982

jesje1982 Fanatiek lid

1 okt 2008
    3.243
    0
    0
    verkoopmedewerker
    breda
    hallo,

ik zit met een probleem. mijn dochtertje is net weer beter na een week lang flink ziek te zijn geweest, alleen hoest ze nu ineens heel erg, zo erg dat ze ervan moet overgeven. ik had bisolvon junior gehaald, maar ze wil dat dus echt niet innemen. weet iemand of je dit ook in het flesje kan doen? door de melk mengen bedoel ik dan.

en sinds ze ziek is geweest wil ze geen avondeten meer eten, zou ik misschien beter even weer kunnen proberen, met helemaal pureren? ze was net aan de stukjes in haar eten gewend en nu wil ze dat dus niet meer.

alvast bedankt!

2. Wereldjongetje

27 jan 2011
    88
    0
    0
    Hier hetzelfde probleem dus lees even mee!

3. ratatosk

ratatosk VIP lid

16 mrt 2010
    5.429
    5
    0
    Hoestdrank weet ik niet, maar dat ze niet eet lijkt me niet vreemd.
    Als ik zelf ziek ben heb ik ook niet zo'n honger..
    Bij mijn zoontje gaat het meestal zo, als hij ziek is eet hij niet tot weinig en daarna haalt hij het in. Ik laat hem ook meestal maar.
    Als het lang duurt geef ik hem inderdaad gepureerd eten en soms eet hij dat wel, maar vaak spuugt hij het ook uit.

4. robijntje1982

robijntje1982 Niet meer actief

wij hebben hier daro thijmsiroop vanaf o jaar.
    miss dat ze dat wel wil?

of anders even bij de apotheek informeren of er een andere mogelijkheid is

5. ZonStraal

ZonStraal Niet meer actief

Hier ook 2 kinderen die veel hoesten, ligt ook echt aan het weer en het heerst echt overal om me heen. Was van de week bij de HA en die raadde me bisolvon juist af, omdat het niet zou helpen. Hij raadde me juist tijmsiroop aan omdat dit verzacht en het slijm sneller zou laten oplossen dan Bisolvon.

Dus hier overgestapt en het hoesten is nog steeds niet over maar wel iets minder.

Succes!

6. LittleMonsters

LittleMonsters Niet meer actief

gebruikte prospan.. zit een lekker smaakje aan.. jay wou ook geen bisolvon maar snap ik ook wel als je het gaat proefen hihihi

7. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.245
    4.478
    113
    Bisolovon druppels mogen ook door het koude drinken.
    Maar de drankjes van natterman smaken ook erg goed ;)

8. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    De Daro hoestsiroop smaakt lekker, onze dochter wil die wel en de bisolvon niet.. Ze zit echt heel sip te kijken of ze niet meer krijgt..

9. Babel44

Babel44 Niet meer actief

Je kunt ook met je meisje onder de douche gaan, stoom maakt het slijm ook los.

10. MamaPetra

MamaPetra Lid

11 mrt 2011
    60
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik doe de druppels Bisolvon op een lepel en dan gaat het makkelijker dan in het mini maat bekertje... Maar hier vindt ze het ook niet lekker. Het helpt hier trouwens wel, afgelopen 3 nachten heeft ze doorgeslapen zonder wakker te worden van hoesten. Met het eten heb ik Soepje van Olvarit geprobeerd, als ik zelf beetje griepig ben heb ik ook altijd zin in soep, dit ging er wel in. Succes en beterschap!

11. Rihana23

Rihana23 Actief lid

19 okt 2011
    365
    0
    0
    NULL
    NULL
    Die bisolvon is echt goor, hier wou hij het ook niet en toen ik het proefte begreep ik waarom...

12. Superjollie

Superjollie Fanatiek lid

13 feb 2011
    1.821
    72
    48
    Groningen
    Hm, mijn zoontje snoept Bisolvon zo van het lepeltje...:D
    Smaken verschillen!

13. Damay77

Damay77 VIP lid

18 apr 2010
    13.734
    7.501
    113
    Vrouw
    Hier ook bisolvon en ik die het op een lepeltje of in een klein spuitje.
    het helpt hier heel goed.
    ze vindt het niet zo lekker maar pech voor d'r, ze heeft namelijk niets te willen;)
    als ze een keer medicijnen nodig hebben dan zitten daar ook niet altijd lekkere smaakjes aan en zal ze die ook moeten nemen. dus hier geen gemiep:D

14. Gwenolyn

Gwenolyn VIP lid

13 jan 2009
    7.067
    0
    0
    Als ze het niet van een lepeltje wilt, dan even bij de apotheek een spuitje halen. Hoestdrankje erin, en hop in haar mond spuiten.

15. jesje1982

jesje1982 Fanatiek lid

1 okt 2008
    3.243
    0
    0
    verkoopmedewerker
    breda
    bedankt voor alle goede tips! ik lees het allemaal nu pas, dus thijmsiroop halen lukt nu niet, maar morgen is bij ons de ah open, even kijken of ze het daar verkopen. eten gaat nu gelukkig weer beter.
    hopelijk wil ze die thijmsiroop dan wel

16. Baukje1985

Baukje1985 Fanatiek lid

26 jul 2010
    2.732
    44
    48
    Ik doe de Bisolvon gewoon in een fles met (warme) opvolgmelk. Werkt prima, het is inderdaad niet te 'eten' dat spul!

17. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    Nee dat klopt ze hebben niks te willen maar als ze het gewoon weer terugspugen heb je er ook niks aan natuurlijk..

Maar kind steeds in een dwangbuis en spuit in de mond duwen is ook niet prettig en dat vergeten ze echt niet!

18. tijdvoormezelf

tijdvoormezelf Niet meer actief

Mijn zoontje spuugde ook alles gewoon lekker uit. Nu via de HA hoestdrank gekregen AERIUS en dat vindt hij echt super lekker. Ik deed dit door zijn hapjes en die gingen er opeens in. Nu drinkt hij het uit het spuitje. Het is mega zoet : er zit een kauwgomballensmaak aan:)

19. jesje1982

jesje1982 Fanatiek lid

1 okt 2008
    3.243
    0
    0
    verkoopmedewerker
    breda
    ik heb nu de thijmsiroop en die gaat iets makkelijker, maar nog niet super, vind het ook niet leuk om haar zo te dwingen om het in te nemen. het hoesten wordt nu wel iets minder gelukkig

20. Wondertjes1114

Wondertjes1114 Bekend lid

1 feb 2011
    519
    0
    16
    Thijmsiroop mogen ze nog niet. Dit is voor oudere kinderen. Wij gebruiken hoestdruppels van VSM. Dit is voor een droge hoest en werken goed bij onze kleine meid.

Deel Deze Pagina