Wie weet er nog lekkere tussendoortjes voor een kindje van 15 maanden wat ook makkelijk mee te nemen is naar het kinderdagverblijf?
Moet jij zelf eten meegeven?? Op ons kdv regelen zij alles. Luiers, melk, fruit, warm eten en tussendoortjes. Ik hoef alleen mn kind af te leveren en da's alles.
Hier ook een kdv dat zelf in alles voorziet. Maar hier geven ze 's ochtends gewoon een stuk fruit en in de namiddag een stuk stokbrood met beleg en/ of een yoghurt waar ze dan stukjes fruit in mogen doen en/of een boterham. 's Middags wordt er warm gegeten hier: voorgerecht+hoofdschotel en fruit of yoghurt als dessert
Zoontje krijgt eigenlijk ook alles van de gastouder. Toen hij kleiner was moest ik wel zelf de melk meegeven. Ik zou gewoon 1x fruit meegeven en dan nog iets van rozijntjes, biscuitjes of crackers meegeven. Hier zit er trouwens wel altijd wat in z'n tas, ik ben zo'n moeder die niet wil dat ze onverwachts ergens heen moet en dan niks bij zich heeft. Dus hier zit standaard een pakje drinken, zakje knijpfruit en iets van een koekje of doosje rozijntjes in de tas.
Hier zit ook alles bij het kdv in. Flesvoeding , luiers , eten etc. Maar hier krijgen ze in de ochtend fruit , lunch en dan na het slapen verschilt het enorm : crackers met beleg , een extra boterham , soepstengels , joghurt etc.
Hier eten ze net als bij podiki een vers menu warm eten (bijvoorbeeld groentensoep, daarna vis en aardappeltjes, daarna fruit of yoghurt) tussen de middag maar we geven zelf de tussendoortjes en drinken mee. Ik doe dan meestal fruit, biscuitje, yoghurtje, gedroogde vijgen, zoiets. Misschien heeft iemand nog andere gezonde/makkelijke tips!