Onze dochter is alweer een weekje goed verkouden. Alweer, omdat ze dat nogal vaak is. Ze heeft de laatste dagen flink gehoest maar dat is inmiddels al veel beter en nu hoest ze eigenlijk alleen 's morgens nog bij het wakker worden. Nu haalde ik haar gisteren van het KDV en was ze heel moe (had daar wel goed geslapen) en toen overstrekte ze zich heel vaak. Met name als ik haar optilde. Dit deed ze tot dat ze uiteindelijk naar bed ging. Ik dacht dat het overstrekken gewoon door de vermoeidheid kwam. Nou ging ik net even bij mijn zusje lunchen (past vandaag op onze dochter) en deed ze het weer een paar keer. Ik maakte me niet echt zorgen maar nu begin ik ineens te twijfelen. Zou het komen door de verkoudheid nog? Overstrekt ze omdat ze pijn heeft? Of is dit gewoon omdat ze dit ineens ontdekt heeft of zo? Ik heb straks nog even de temperatuur gemeten en die was gewoon, 37.4.
Mijn dochter van 15mnd doet dit ook sinds een paar weken weer......ik zou ook niet weten waarom. Ik dacht dat het een stuk dwars zijn was....
Hmm misschien toch dat inderdaad.. Vanavond heeft ze het al eigenlijk niet meer gedaan. Mevrouw heeft in ieder geval echt een eigen willetje dus het zal me niet verbazen als ze dat in de strijd gooit om duidelijk te maken dat ze het ergens niet mee eens is. En misschien een uiting van moe zijn.