Mijn zoontje heeft steeds dikke rode ogen door het zonnebrandmiddel. Ik heb van Etos, Nivea, Vision. Ik denk nu dat hij zelf in z'n ogen poetst met zijn armpjes of van het zweten? Wie herkent dit en wat doen jullie eraan? Hij is zo wit, goed insmeren moet echt wel!
Mijn zoontje had er ook last van. Ik dacht eerst hooikoorts, maar legde al snel verband met zonnebrandcrème. Kwam door de warmte/zweten/wrijven, nu hij ouder is heeft hij geen last meer. Ik probeerde de oogjes zo goed als dat ging vrij te houden van zonnebrandcrème en smeerde de binnenkant van de handjes niet in en buitenkant zo dun mogelijk.
Herkenbaar. Onze dochter heeft er ook snel last van. Rode en waterige ogen. Ik smeer sowieso niet enorme lagen op het gezicht. Op de creche smeren ze altijd enorm dik en dus altijd rode ogen wanneer ze uit de creche komt op een zonnige dag. Handjes smeer ik sowieso niet in.
Hier precies hetzelfde! Uiteindelijk die van Eucerin gekocht bij de apotheek en geen last meer. Inderdaad door het wrijven komt het in haar ogen. Maar ik moest haar gezicht niet insmeren om dat te voorkomen. Dus nu die van Eucerin.