dikke ogen door zonnebrandmiddel?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Baileyy, 16 jun 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Baileyy

Baileyy VIP lid

12 feb 2012
    5.629
    1.443
    113
    Mijn zoontje heeft steeds dikke rode ogen door het zonnebrandmiddel. Ik heb van Etos, Nivea, Vision.
    Ik denk nu dat hij zelf in z'n ogen poetst met zijn armpjes of van het zweten?

Wie herkent dit en wat doen jullie eraan? Hij is zo wit, goed insmeren moet echt wel!

2. XoXo

XoXo Niet meer actief

Mijn zoontje had er ook last van. Ik dacht eerst hooikoorts, maar legde al snel verband met zonnebrandcrème. Kwam door de warmte/zweten/wrijven, nu hij ouder is heeft hij geen last meer.

Ik probeerde de oogjes zo goed als dat ging vrij te houden van zonnebrandcrème en smeerde de binnenkant van de handjes niet in en buitenkant zo dun mogelijk.

3. Anouk2005

Anouk2005 VIP lid

21 mrt 2012
    23.192
    16.523
    113
    dokters-assistente
    De Glazen Stad
    Herkenbaar.
    Onze dochter heeft er ook snel last van.
    Rode en waterige ogen.
    Ik smeer sowieso niet enorme lagen op het gezicht.
    Op de creche smeren ze altijd enorm dik en dus altijd rode ogen wanneer ze uit de creche komt op een zonnige dag.
    Handjes smeer ik sowieso niet in.

4. cooksie

cooksie Bekend lid

24 aug 2012
    516
    0
    0
    midden van NL
    Hier precies hetzelfde! Uiteindelijk die van Eucerin gekocht bij de apotheek en geen last meer. Inderdaad door het wrijven komt het in haar ogen. Maar ik moest haar gezicht niet insmeren om dat te voorkomen. Dus nu die van Eucerin.

5. Baileyy

Baileyy VIP lid

12 feb 2012
    5.629
    1.443
    113
    Kan je bij Eucerim wel het gezicht insmeren dan? Wil toch wel ook zijn gezichtje beschermen.

6. Wachtende

Wachtende Fanatiek lid

29 nov 2011
    4.414
    0
    0
    Is het wel zonnebrand geschikt voor het gezichtje?
    Dit staat er altijd apart op

Deel Deze Pagina