Hallo Ik kreeg zojuist het briljante idee om voor Jason een cake smash te gaan regelen. Alleen ik zie door de bomen het bos niet meer , zoveel prijzen enzo veel keuzes. Heeft iemand ervaring. Misschien iemand die je aanraad? Het liefst in de buurt van rotterdam. En foto's ter inspiratie zijn van harte welkom
Stephanie Blokdijk fotografie. Kijk maar eens op fb, ze heeft super mooie foto's! En prijzen vind ik meevallen.
Fotografie studio Jolie, zijn wij geweest, geweldige foto's en super goed met kindjes. Ze heeft een website en fb
Ik heb zelf gedaan! Met hulp van opa, maar wel toen S 2 jaar was Iemand heeft een grote cupcake gemaakt voor 10 euro en heb zelf foto's gemaakt. Met laken en wat feestspulletjes kom je een eind
Justmyrnfotografie in Middelharnis (30 min vanaf Rotterdam). Kijk eens op haar Facebook. Ze doet regelmatig cake smash shoots. Mijn oudste is daar geweest, en mijn jongste gaat in september.
Wij hebben het zelf gedaan... En gelukkig ook maar.. Als wij een dure fotoshoot hadden gedaan was het namelijk voor niks geweest.. Kleintje wist niet wat te doen.. Zelfs toen ik haar handje in de taart deed was het huilen.. Pas toen ik haar een lepel en een bakje gaf begon ze het "minder erg" te vinden.. Mijn schoonzusje had 200 foto's gemaakt.. 2 met een glimlachje.. Eentje voor de shoot en eentje omdat ik haar een ballon in de handen gaf.. Hahaha