Spoed pacco vraag

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door spruitjes, 22 aug 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. spruitjes

spruitjes Fanatiek lid

27 sep 2014
    2.900
    1.389
    113
    Hallo. Ik heb eigenlijk een dringende vraag over het gebruik.
    Het is de pacco afbouwzak.
    Ik dacht maandag al de pacco in huis te hebben maar door Postnl is dat nu pas. Nu denk ik dat deze pacco een fabrieksfout heeft en zou het nog langer duren voordat ik hem in huis heb. M'n dochter ligt inmiddels al een week gebakerd in een hydrofiele doek wat eigenlijk niet aan te raden is
    Ik denk dat bij de aller eerste flap het klittenband aan de verkeerde kant zit . Het klittenband zit aan de kant van het kindje . De tweede flap (waarmee je dus de rechter arm vastlegd) kan je dus niet met het klittenband vastmaken. Volgens de instructie en het filmpje moet elke flap vast aan een klittenband.
    Ik neem aan dat de inkepingen zijn voor de armen zodat ze wat vrijer kunnen bewegen met afbouwen ?
    Zie ook de foto.
    Telefonisch is pacco niet meer te bereiken en op de app (hebben een soort app service ) reageert er niemand helaas.

Als het nou wel goed is en ik iets over het hoofd zie dan kan hij vannacht in koud water en morgen 3 x gewassen worden. Dan kan ik hem vrijdag hopelijk eens gaan gebruiken. (Dit is advies volgens het boekje)

Bijgevoegde bestanden:

2. HooyoShimbir

HooyoShimbir Fanatiek lid

20 aug 2009
    4.390
    1.667
    113
    Vrouw
    Randstad
    Volgend mij leg je je kindje neer met 2 flappen naar rechts, maak je de eerste flap zonder klittenband om het rechter armpje heen dan doe je de linker flap om de linker arm en dan de rechter weer over beide heen en die dan dus vast met klitteband

Ctje1987 vindt dit leuk.
  3. Pinkblossom

Pinkblossom Fanatiek lid

29 jun 2016
    2.042
    907
    113
    Klopt

HooyoShimbir vindt dit leuk.
  4. HooyoShimbir

HooyoShimbir Fanatiek lid

20 aug 2009
    4.390
    1.667
    113
    Vrouw
    Randstad
    Knap van mij na ruim 3 jaar :cool:

Caithy en Pinkblossom vinden dit leuk.
  5. Pinkblossom

Pinkblossom Fanatiek lid

29 jun 2016
    2.042
    907
    113
    Haha heb hem zelf nooit gehad maar kindje op mijn werk slaapt erin dus klopt inderdaad hoe het hierboven beschreven wordt

6. spruitjes

spruitjes Fanatiek lid

27 sep 2014
    2.900
    1.389
    113
    Nee sorry ik snap het nog niet. Ik heb nl geen flap zonder klittenband
    Ik denk dat het zo mort. Maar dan zit het klittenband verkeerd. Eerst zou dan rechterarm vastgaan en daarna linker
    Vinger is waar het klittenband zit

Het is een pop trouwens haha . De kleine slaapt

Bijgevoegde bestanden:

7. spruitjes

spruitjes Fanatiek lid

27 sep 2014
    2.900
    1.389
    113
    Zo lijkt me niet
    Komt niet uit ook

Bijgevoegde bestanden:

8. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.059
    2.199
    113
    Brabant
    Die laatst foto klopt toch??

Ga maar verder, dan heb je overal klittenband.

Ik weet dat sommigen net anders zijn qua klittenband. Maar je moet even goed kijken hoe je begint. Die binnenflap kan ook nog ondersteboven liggen:)

9. elsie89

elsie89 Fanatiek lid

27 sep 2014
    3.645
    1.251
    113
    randstad
    Maar waar is de bijbehorende zak dan? Dit is toch alleen t binnen stuk? In elk geval middelste flap over je kind dan 1 flap over armen dan de andere flap over andere arm maar met uitbaker zak kun je 1 arm los laten en met rits uit de zak laten steken maar ik mis de zak?

10. spruitjes

spruitjes Fanatiek lid

27 sep 2014
    2.900
    1.389
    113
    Sorry maar jullie begrijpen me niet.
    De zak is ff niet op de foto. Anders was het misschien niet duidelijk op de foto. Die heb ik dus wel.
    Inmiddels via een andere weg van 2 vriendinnen gehoord dat het dus een fabrieksfout is. Bol.com al gebeld en ik krijg morgen een nieuwe.
    Nette service ! Helaas nog steeds niet kunnen gebruiken ondanks ik hem zondag al had besteld

elsie89 vindt dit leuk.
  11. Caithy

Caithy Fanatiek lid

8 feb 2013
    3.713
    1.060
    113
    Vast is vast toch!

Hier voor de laatste keer gebruikt met een maandje of 7 of 8 (hardnekkige zoon die niet wilde afbouwen) en dat is nu ruim 8 jaar geleden.

12. MyMiracle

MyMiracle Fanatiek lid

2 jun 2013
    4.657
    2.872
    113
    Waar mijn huis woont
    Ik begrijp je en kan alleen tot de conclusie komen dat het een fabrieksfout is, maar daar ben jij nu ook al achter.

Wat jij probeerde aan te geven is dat alle flappen klittenband hebben, waarvan de middelste flap het klittenband tegen je kind aan. Dat hoort natuurlijk niet.

Hopelijk heb je snel een nieuwe!

13. spruitjes

spruitjes Fanatiek lid

27 sep 2014
    2.900
    1.389
    113
    Jaaaaaaaa dank je dat je mij begrijpt haha!
    Vanmiddag komt er een nieuwe. Die dan eerst nog gewassen moet worden enzo. Hopelijk vrijdag in gebruik !

HooyoShimbir en MyMiracle vinden dit leuk.
  14. spruitjes

spruitjes Fanatiek lid

27 sep 2014
    2.900
    1.389
    113
    Maar als het niet vast zit dan is vast niet vast ! ;)

15. Caithy

Caithy Fanatiek lid

8 feb 2013
    3.713
    1.060
    113
    OMG ik begin op mijn moeder te lijken (zoiets als; als het raam niet open is, is het dicht hahahaa)

Wij hebben zelfs een keer ductape gebruikt...

spruitjes vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina