Baby 9 maanden sleept met rechterbeen met kruipen

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door sweetchocolate, 7 jul 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sweetchocolate

sweetchocolate Niet meer actief

Hallo dames,

Onze dochter is ruim 9 maanden en sinds een maandje kruipt ze. Nu valt het ons op dat onze dochter met haar rechterbeentje lijkt te slepen als ze snel vooruit wilt. Dat gaat gewoon makkelijk voor haar, lijkt het wel.

Zijn er meer kindjes die dit doen?

Met 3,5 maand is er een heupfoto gemaakt, die was destijds in orde. Ook bij bezoek van 6 maanden bij de arts, kon zij geen afwijking vinden in de heupen.

Sinds vandaag trekt ze zich ook op tot staan en dat gaat goed. Ze kan goed op de rechterbeen staan (ze trekt hem niet op). Ook staat ze nog wel eens bij ons op de bank, als wij haar zo neerzetten. Ook zonder problemen met die been. Het is dus echt alleen met kruipen om snelheid te maken.

Herkent iemand het? Doen meer kindjes het?

Groet,
    Sweetchocolate

2. sweetchocolate

sweetchocolate Niet meer actief

Zo vaak gelezen en niemand die het weet?

3. Biny

Biny VIP lid

10 feb 2011
    17.556
    5.653
    113
    Vrouw
    Mijn zoontje heeft heel lang getijgerd... En deed amper wat met zn linkerbeen...

Het zal vanzelf wel over gaan...
    Hie zat zn bekken wel een klein beetje vast maar dat wist ik omdat ik bijde fysio liep met hem

4. Gazy

Gazy Niet meer actief

he meid ik lees je topic voor het eerst..
    Als ik jou was zou ik het even filmen en dan aan de huisarts laten zien..
    Alles waarvan je denkt van hmmm zou dat wel kloppen altijd even laten tjecken..
    Persoonlijk zou ik het me niet kunnen vergeven als er een gevoel is geweest en ik niets heb gedaan en toch achteraf er wel iets is..

5. Jazziepooh

Jazziepooh Niet meer actief

Mijn dochtertje doet af en toe, als ze heel snel ergens heen wilt, slepen met beide beentjes haha. We hebben een gladde vloer, dus dat gaat gewoon sneller. De luilak haha. Als ze voor de rest gewoon d'r been goed kan gebruiken, dan lijkt er mij niks aan de hand.

6. Kaden

Kaden Actief lid

13 dec 2011
    441
    0
    0
    Hier tijgert onze dochter door het hele huis door met maar 1 been. Haar linkerbeen sleept er een beetje achteraan. Had toevallig een check bij het consultatie bureau vorige week en omdat ze een maandje of 1.5/2 achterloopt met grove motoriek moeten we over een paar weken terugkomen. Over dat slepende beentje maakte ze zich geen zorgen. Ze schopt wel met allebei de beentjes.

7. piccolina

piccolina VIP lid

5 mrt 2012
    7.199
    5
    0
    Was er echo gemaakt of rontgenfoto??
    Ik zou terug naar heupenpoli gaan misschien? Of bellen voor duidelijkheid over je foto?

We hebben ook bij 3mnd echo gehad en alles was in orden ik vroeg arts nog of het 100% is en bestaan er mogelijkheid dat het toch is- nee zei die het is voor altijd negatief..

8. Mellbee

Mellbee Actief lid

28 aug 2012
    359
    0
    0
    NULL
    NULL
    Volgens mijn ouders heb ik als baby niet anders gedaan... Met mij was/is niets aan de hand..:D

Deel Deze Pagina