Ha meiden, Ik ben op zoek naar ervaringsverhalen! Ons zoontje heeft al vanaf de geboorte moeite met zijn ontlasting. Na drie maanden zijn we eindelijk doorgestuurd naar de kinderarts en daar is ook een liesbreuk ontdekt. Ik heb niet echt het idee dat hij daar pijn aan heeft, alleen tijdens het persen huilt hij erg veel. Maar dit zijn we gewend geraakt omdat hij altijd al zoveel last van zijn ontlasting en van krampjes heeft. Nu heb ik een mei tai draagdoek besteld en vandaag binnen gekregen. Ik heb hem toen hij een klein baby'tje was al gedragen in de tricot slen maar toen hij groter werd ging hij zich op alle mogelijke manieren verzetten zodra ik dat ding om wilde knopen. Een mei tai leek mij vele bale makkelijker knopen maar ook nu begint hij te krijsen zodra ik hem loslaat en hij dus zelf hangt in die zak. Plots bedenk ik me, zou hij veel pijn aan die liesbreuk hebben als hij zo wijd met zijn beentjes zit en alle druk daar een soort van op krijgt van zijn gewicht! Hij weegt al 8,5 kilo dus het is ook geen klein licht baby'tje meer! Zijn er meiden met ervaring? Die ook een baby'tje hadden die begon te huilen in een draagdoek toen het een liesbreuk had? Ik kan er niet echt iets over vinden op internet qua ervaringen... Ik heb het idee ook dat hij de liesbreuk al veel langer heeft en nooit eerder ontdekt is. Ik heb namelijk al vaker een ongelijkheid bij zijn plassertje gezien, maar ik had geen idee dat dit een liesbreuk was. Misschien is daarom ook plots die omslag geweest met het dragen met de tricot slen. Dat het gewoon pijnlijk werd voor hem! Ik hoop zo dat het hier aan ligt en dat ik hem na de operatie en nadat hij helemaal genezen is weer kan dragen! Ik vind het zo fijn en gezellig!!
Het lijkt me wel heel aannemelijk dat hij er dan last van heeft. Hopelijk heeft hij er na de operatie geen negatieve associatie mee en wil hij dan weer lekker gedragen worden
Ik denk echt wel dat hij last heeft van zijn liesbreukje als hij in de draagdoek 'hangt'. Hopelijk is het snel beter na de operatie.