Mn kleine vent is nu 5dgn oud.... De eerste dag gaf ik geen melk , de tweede kolfde ik met moeite 1-2cc , en nu al 60cc! Uit beide borsten samen. Daarnaast drinkt jessey overdag op verzoek ook bij me maar ivm zn te lage suiker moeten we bijvoeden vd kinderarts. En ik ben zo trots dat t me lukt dit zelf voor hem te maken!!!! Het is even zwaar want ik heb flinke stuwing nu en oedeem. Maar t is het zo enorm waard. Vandaag is een dagje vol kraamtranen , en extra trots op mijn lijf....
Wat fijn! Houd vol want het is zo heerlijk makkelijk en gezellig vooral na een tijdje dan gaat het vanzelf.
Super goed! Tis wel pittig he, om de eerste periode te voeden en te kolven, moest ik ook bij oudste dochter. Je goed laten informeren door een LK en dan weet ik zeker dat je snel je kindje volledig aan de borst hebt! Geniet er van
Super! Hier ook wat opstartprobleempjes gehad, maar toen het eenmaal goed op gang was en zowel zoontje als ik eraan gewend waren was het zo fijnsuperfantastischmakkelijk. Geniet ervan!
Bijzonder gevoel he! Je hebt haar laten groeien in je buik, en nu ook buiten je buik ) Lekker doorgaan en veel knuffelen.....heeeerlijk!
T gaat super nu. Ik geef zoveel melk dat hij na een voeding letterlijk overloopt.... Daar moeten we dus even iets op vinden. Mijn borsten zijn eindelijk weer soepel , op een schijf na smorgens ( ik geef 1 gekolfde fles snachts zodat ik wat sneller weer kan verderslapen , voeden duurt nu nog langer ivm het vinden fan handigheid) Wel heeft onze vent flinke spuitluiers. Word dit nog minder? T is zo zielig namelijk.
Jaa die spuitluiers..die komen en gaan Borstvoedingspoep is ook anders van structuur dan kv poep.. Je geeft nu echt helemaal geen voeding s'nachts? Daar moet je wel voorzichtig mee zijn. Omdat je borsten dan heel lang geen seintje krijgen, en je ook last kan krijgen van harde plekken/schijven.. Je kindje is nog heel klein, die nachtvoedingen horen er bij...(met een reden)