Volgende ronde.... Waterpokken.

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door enerisab, 8 dec 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. enerisab

enerisab Actief lid

16 mei 2015
    267
    0
    0
    Vorige week een post gemaakt over buikgriep, zaterdag een post gemaakt over een flinke val waarbij ZL bewusteloos geraakt was.

Meneer was weer goed opgeknapt... vanochtend werd hij wakker....
    Met waterpokken! (Wat toeval, ergens anders een lijntje over vaccineren en waterpokken).

Gelukkig heeft hij niet veel last van de jeuk nog. Vanmiddag nog VSM anti waterpokken spray gehaald.

Als er nog handige tips zijn. ZL is nog geen 2 jaar (21 maanden). Dus nog niet alle middeltjes mogen gebruikt worden.

2. MHV

MHV Actief lid

10 feb 2013
    435
    30
    28
    Kidsclin werkte hier heeeeel goed!

3. Eppo82

Eppo82 VIP lid

25 jun 2007
    15.272
    6.180
    113
    Havermoutbad hielp hier goed! Sterkte met de ziekenboeg!

4. Grietjenb

Grietjenb Niet meer actief

Havermoutvlokken in een washandje. Goed dichtknopen en dat in het badwater. Dan komt daar een snotterig goedje uit wat heel goed helpt tegen de jeuk en ze snel laat indrogen. Dit kun je ook in het gezicht gebruiken en in de haren.

Sterkte!

5. Lisette89

Lisette89 Fanatiek lid

4 aug 2014
    1.045
    37
    48
    Ik hoor veel goede verhalen over de verkoelende lotion van Dr. Leenarts (te koop bij de Etos)
    Maar mijn dochtertje heeft nog niet de waterpokken gehad. Heb deze lotion wel al in de koelkast staan!

6. Deedee91

Deedee91 VIP lid

10 jun 2015
    13.674
    5.710
    113
    Dochter had met 5 mnd de waterpokken. Ik deed kidsclin en havermout badjes. Bij hoge koorts gaf ik pcm.

Ik hadgeen spray maar mouse omdat haar gezichtje er helemaalonder zat.

7. 1981Mama

1981Mama VIP lid

8 apr 2015
    5.989
    1.439
    113
    Paracetamol als je denkt dat zepijn hebben. Havermout badje idd. Gewoon de goedkoopste zak Havermout bij AH is prima. Hele bad wit, alsof ze in melk baden.

Verder lekker uit Laten zieken, en wellicht zijn nagels zo kort mogelijk afknippen!
    Krabben is echt funest, mijn mannetje heeft er nog een litteken van op z'n gezicht staan

8. Adje

Adje VIP lid

21 aug 2015
    16.285
    25.752
    113
    Ik ben ook havermout 'fan'. Werkte bij al mijn meiden super.
    Ik deed het in een washandje met elastiekje en dan lekker nat en vaak uitwringen. Daar kan je je kindje dan mee 'wassen' in bad en het komt zo ook in het badwater.
    Beterschap!

Deel Deze Pagina