Hallo Dames Kort vraagje, ik moet helaas binnenkort stoppen met borstvoeding misschien dat ik probeer de ochtend en avond wel nog te doen, maar dat ligt aan mijn productie. Maar welke kunstvoeding kan ik het beste gebruiken? is er nog verschil tussen Nutrilon, Friso kruidvat, eigen merk...? Hoe kan ik dit het beste introduceren? 1 fles per dag voor een week in kunstvoeding? en moet ik dan half half doen ?? Groetjes
hoi welk merk je koopt moet je zelf bedenken. Het maakt volgens mij niet zoveel uit. ( wel qua prijs). Het is meer je gevoel denk ik. Ik zou beginnen met 1 borstvoeding per dag vervangen door een flesvoeding. Na een dag of 4-5 kun je -afhankelijk van hoe je borsten aanvoelen- een 2e voeding eraf gaan doen. Kies bijv. voor de eerste voeding die van 10u (ongeveer) en voor de 2e die van 17u (ongeveer). Zorg in elk geval dat het niet 2 voedingen achter elkaar zijn die je afbouwt, dat is te zwaar voor je borsten om te wennen. De een kan sneller afbouwen dan de ander, je merkt vanzelf hoe het bij jou zal gaan. Succes en bij vragen horen we het graag weer! Mirjam